⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

قبل یا بعد از دانلود فایل های ویژه، درصورتی که هرگونه سوال و یا مشکلی در مورد دانلود فایل های ویژه دارید لطفا به ایمیل پشتیبانی ایمیل بزنید تا به سرعت جواب خود را در ایمیل خود دریافت کنید.

در ایمیل، همکاران ما دقیقا شما را راهنمایی خواهند کرد تا لینک خود را دریافت کنید.

شماره تراکنش پرداخت خود را نیز در ایمیل خود درج کنید.

ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه     psdha@yahoo.com

* فایل های ویژه فایل هایی هستند که با پرداخت مبلغ آن به صورت آنلاین بلافاصله لینک دانلود آن بصورت اتوماتیک به ایمیل شما می آید و شما می توانید آن را دانلود کنید.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/1_0016.gif نحوه خرید فایل های ویژه سایت پی اس دی ها را در این صفحه مطالعه کنید

t8a

نحوه دانلود فایل های ویژه یا ( VIP) از سایت پی اس دی ها

این کار در سه مرحله انجام می گیرد و بسیار ساده است

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/1_0016.gif*پس از پرداخت بلافاصله ایمیلی برای شما می آید که حاوی یک لینک است. آن را کلیک کنید و آن فایل کم حجم را دانلود کنید.

دانلود ویژه

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/1_0016.gif* فایلی که در ابتدا دانلود میکنید یک فایل کم حجم است که فرمت html دارد.

دانلود فون ویژه

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/1_0016.gif* پس از باز کردن این فایل صفحه ی زیر را خواهید داشت که شامل لینک اصلی فایل شماست.

دانلود ویژه

 

1_0109نکته ها 1_0110

نکته های  این صفحه را جهت سهولت در دریافت فایل خود حتما با دقت بخوانید

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/1_0016.gif  شماره تلفن های درج شده در سایت، شماره های فروش و پشتیبانی محصولات فروشگاه سایت پی اس دی ها می باشد

با تشکر از همراهی  شما | سایت تخصصی آتلیه دیجیتال

گروه گرافیکی نگار