⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اطلاعیه, نرم افزارهای عکاسی و آتلیه

در این پست ۵ نرم افزار روتوش کاربردی ، مخصوص روتوش پرتره به شما معرفی می شود.

نرم افزار های موجود جهت روتوش عکس  در آتلیه ها:

نرم افزار روتوش CPAC ImagingPro 3.0


۱• CPAC ImagingPro 3.0

○ نر م افزار روتوش حرفه ای عکس به صورت پرتابل(بدون نیاز به نصب)، برنامه خوبی جهت روتوش عکس به صورت حرفه ایی به شمار می رود .
قابلیت های برنامه :
♦ روتوش پرتره بدون ایجاد حالت بلور و از بین رفتن بافت طبیعی پوست
♦ ترمیم و لکه برداری عکس های قدیمی
♦ برش و حذف پس زمینه از عکس
♦ تعویض پس زمینه عکس با طرح های زیبا و دیدنی
♦ قابلیت تعویض لباش شخص جهت عکاسی
♦ رنگی کردن عکس سیاه سفید
♦ بالانس و متعادل نمودن رنگ تصویر
♦ رویایی نمودن عکس
♦ روتوش عکس دیجیتال
و ….

*

۲• Airbrush 2.0 Filter Photoshop – kodak

نرم افزار روتوش کداک
می توان مجموعه پلاگین های Kodak Digital Professional را قویترین و کامل ترین ابزار برای ترمیم و روتوش تصاویر نامید.پلاگینی که بیشتر عکاسان و آتلیه داران از آن برای روتوش تصاویر خود در موقعیت ها ی مختلف استفاده می نمایند.

این مجموعه قدرتمند و گرانبها دارای چهار ابزار عمده برای تنظیم نور و تاریکی و روشنایی تصویر ، ابزاری برای از بین بردن نویز و نقاط اضافی در تصویر ، ابزاری برای صاف کردن سطح پوست و زدودن ناپاکی ها و همچنین ابزترهایی برای تنظیم رنگ و کنتراست تصویر می باشد.( این پلاگین روی فتوشاپ نصب می شود.)
مجموعه ی Kodak Digital Professional شامل ۴ پلاگین زیر است:

– ROC Pro Plug-in: این پلاگین با استفاده از الگوریتم خاصی تصویر را بررسی کرده و شفافیت و کنتراست آن را به صورت خودکار تنظیم نموده به صورتی که تصاویر قدیمی و غیر شفاف شما را به تصاویری شفاف و زیبا تبدیل می کند.
– SHO Pro Plug-in: این پلاگین سایه های اضافی در تصویر که باعث کدری تصویر شده است را حذف کرده و تصاویری روشن تر تحویل می دهد.
– GEM Pro Plug-in: این پلاگین نویزهای موجود در تصاویر را به صورت کامل از بین برده و تصاویری بدون نویز ایجاد می کند.

– GEM Airbrush Plug-in: پلاگینی فوق العاده در رابطه با روتوش تصاویر می باشد. توسط این پلاگین می توانید لکه های اضافی چهره را از بین ببرید.

*

۳• Portrait Professional Studio v9.0.14

Portrait Professional

یک برنامه پیشرفته و در عین حال ساده است که بطور تخصصی جهت زیباسازی و روتوش پرتره ساخته شده است. تنها کافی است که شما عکس چهره خود را وارد برنامه کرده و نقاط اصلی چهره، مثل گوشه چشم و اطراف لب ها را روی عکس مشخص کنید سپس نرم افزار به طور خودکار و به صورت حرفه ای به نورپردازی، گریم و از بین بردن لکه ها و زیبا سازی چهره شما می پردازد. Portrait Professional دارای یک ابزار رنگ آمیزی است که برای کار کردن با آن به هیچ هنر و مهارت خاصی نیاز نیست. این نرم افزار در همه جنبه های زیبایی تنظیم شده و به شما اجازه می دهد تا تعیین کنید چه مقدار نور را برای بافت پوست بیشتر کرده و چین و چروک ها را از بین ببرید. با این نرم افزار عکس هر شخصی مانند عکس روی جلد مجله هنرپیشه ها، جذاب می شود.

*

۴• ImagenomicNoisewareProfessionalv4.1.0.5

image nomic
پلاگینی کاملا حرفه ای و قدرتمند مخصوص نرم افزار فتوشاپ جهت روتوش عکس است. این پلاگین قدرتمند توسط عکاسان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. توسط این برنامه قدرتمند عکس های خود را بدون هیچ گونه افت کیفیتی به راحتی روتوش کنید. از ویژگی های اصلی این پلاگین حفظ اطلاعات تصویر بر اساس طیف رنگ پذیری و درجه پردازش است و محافظت از جزئیات عکس در مقابل دگرگونی بیش از حد است.
ناگفته نماند این نرم افزار قدرت گرفتن نویز تصاویر را نیز دارد و درصورتی که عکس شما نقطه های ریز(نویز) دارد توسط این نرم افزار، به راحتی می توانید آنرا خالی از نویز کنید.

 نسخه ی کرک شده آنرا از این لینک دانلود و نصب کنید:

Imagenomic Noiseware Professional

*

۵• FaceFilter Studio Edition 2.0

face filter
تصاویری که توسط دوربینهای دیجیتالی از صورت افراد گرفته می شوند در عین کیفیت بسیار بالا , ممکن است ایراد های جزیی مختلفی داشته باشند که از زیبایی تصویر شما بکاهند , ایرادهایی چون نمایش دقیق چین و چرو ک و لک های پوستی , گودی و سیاهی زیر چشم , قرمزی رنگ چشم به خاطر فلش , بازتاب و تاثیر نور فلش بر روی پوست صورت و …..

برای رفع این گونه ایرادهای تصاویر چه میکنید؟

FaceFilter Studio نام نرم افزاری مختص این کار و محصولی از شرکت Reallusion است که به شما امکان روتوش , آرایش و زیبا سازی تصاویر چهره را در محیطی حرفه ای و مخصوص این کار می دهد .دارای ابزارهای گوناگونی مانند لوازم آرایشی و ابزارهای زیباسازی دیگر مانند سفید کننده ی دندان و … ابزاری برای Anti-Aging یا همان پایین آوردن سن با از بین بردن چین و چروک های پوست صورت و دور چشم , ابزارهایی برای کاهش قرمزی چشم , تنظیم و بهبود رنگ پوست , کاهش میزان سایه افتادگی روی صورت , تغییر رنگ پوست ( تا حدی برنزه یا سفید و … کردن ) , مخفی کردن جوش ها و لک های صورت , تغییر حالات صورت( برای مثال اخم لب ها تبدیل به لبخند می شود )  و …..

آسانی کار با این نرم افزار و مراحل ۴ گانه ی ایجاد تغییرات بر روی تصاویر از ویژگی های دیگر این محصول قدرتمند است .

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۱۲ نظر ارسال شده
      1. اتليه پازل گفت:

        واقعا خسته نباشید
        وب سایت کاملی دارین

      2. سلام
        این محصول در حال حاضر در قسمت اشانتیون فروشگاه قابل دسترسه و نحوه تهیه آن در اینجا توضیح داده شده

        این نرم افزار ها روی ویندوز ایکس پی تست شده و جواب داده اند ولی به هرحال درمورد هر نرم افزاری باید گفت امکان اینکه روی سیستم های مختلف جواب ندهد هست

      3. ALi گفت:

        سلام میخواستم ببینم قیمت این برنامه چنده؟میفروشین؟
        رو سیستم وینوز۷ قبول میکنه؟
        من چند مدل خردم اما رو ویندوز ۷ ارورِ Debogg میده
        ممنون میشم پاسخ بدین.

      4. سلام
        این مجموعه برای فروش دیگر موجود نیست.

      5. arta گفت:

        با سلام چطور می تونم این مجموعه را تهیه کنم ؟در قسمت اقلام موجود اسمش نبود

      6. باسلام و تشکر از شما

      7. کیان گفت:

        سلام من عکاس حرفه ای اتلیه هستم سایت فوق العاده ای دارید نرم افزار روتوشتون خیلی به کارم اومد ممنون

      8. سلام
        خیر فعلا برای فروش موجود نیست.

      9. الیزا گفت:

        سلام وخسته نباشید میخواستم بپرسم که این مجموعه روتوش ۵+۱ راتو فروشگاه سایت گداشتید برای فروش ؟ممنون از زحمات شما

      10. saeed گفت:

        سلام

        لینکهای دانلود چرا نیست؟
        ———-
        جواب پی اس دی ها
        این مجموعه جهت فروش بوده است که فعلا موجود نمی باشد

      11. الیزا گفت:

        باسلام وخسته نباشید من میخوام این مجموعه رابخرم ولی هرچی گشتم توفروشگاه قیمت این مجموعه راپیدا نکردم میشه قیمت این مجموعه رابهم بگیدوآیامیشه هزینه این مجموعه راکارت به کارت کرد

        ممنون از زحمات شما
        —————-
        جواب پی اس دی ها:
        سلام
        دوست عزیز این نرم افزار ها تست شده و بی مشکل اند، اما با توجه به مشکلاتی که نرم افزارها برای نصب روی سیستم های مختلف پیدا میکنند، تصمیم گرفتیم فعلا از فروش نرم افزار خودداری کنیم، اما اگر از محصولات سایت بیش از ۳۰ تومان خرید داشته باشید، می توانید این مجموعه را بعنوان هدیه دریافت کنید.

      12. hasti گفت:

        salam.karetoon aaaaaaliiyeh

      Sorry, the comment form is closed at this time.