⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, اطلاعیه

فون عروس داماد و اسپرت حرفه ای شماره ۱۳  نیز آماده شد

فون عروس و داماد

 

این مجموعه بصورت آلبوم دیجیتال (آلبوم ایتالیایی) در اندازه ۳۰ * ۶۰ سانتیمتر طراحی شده است و در یک دی وی دی ارائه می شود. این مجموعه نیز همانند مجموعه های طراحی شده توسط گروه گرافیکی نگار (پی اس دی ها) با کیفیتی بی نظیر و کاملا لایه باز (psd) تولید شده است.

این مجموعه که شامل ۲۰ برگ آلبوم می باشد، به دلیل بالا بودن سایز، داشتن رزولیشن ۳۰۰ و کیفیت بالا،  تمام حجم یک دی وی دی را پر کرده است.

علاوه بر تضمین لایه باز بودن، این اطمینان به شما داده می شود که به جهت بالا بودن کیفیت فون ها، شما براحتی می توانید تا سایز ۴۰ در ۸۰ بدون افت کیفیت آن ها را چاپ کنید.

سبک این فون  های عروس و داماد  متناسب با سلیقه روز بوده و برای طراحی عکس عروس و داماد و همچنین عکس های فشن و اسپرت (مدلینگ) مناسب است.

یکی از امتیازات سایت “آتلیه دیجیتال پی اس دی ها” این است که شما این امکان را دارید که قبل از خرید هر مجموعه فون، تمامی فایل های موجود در آن مجموعه را می توانید روی سایت مشاهده کنید.

مشاهده نمونه ها در فروشگاه سایت امکان پذیر است

پیوند تصویر و خاطره

(گروه گرافیکی نگار)

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۳ نظر ارسال شده
      1. این مجموعه برای دانلودنیست، جهت فروش در فروشگاه قرار دارد

      2. bahar گفت:

        man natonestam danlod kona,

      3. عليرضا پورتختي گفت:

        خیلی خیلی قشنگ و فشن بود از زحمات شما ممنونیم…

      Sorry, the comment form is closed at this time.