⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : فون آتلیه, فون كاستوم, فون كودك

بکگراند لایه باز کودک رویای آبی

بکگراند لایه باز کودک رویای آبی را در این پست ضمیمه کرده ایم. این فون کودکانه که بک گراند از کودک بصورت جدا میباشد و میتوانید از لباس ( عروس ) کودک برای مونتاژ و ویرایش عکس کودک خود نیز استفاده کنید.

ین فون کودک ، به صورت چند لایه و با کیفیت فوق العاده بالا آماده دانلود می باشد.

شما می توانید عکس هایی از ژست های متفاوت و زیبای نوزاد و یا کودک عزیز خود را در این فون لایه باز کودک زیبا قرار دهید و به راحتی پس از گرفتن عکس از کودک خود عکس را در فتوشاپ باز کرده و پس از باز کردن فایل بک گراند در فتوشاپ ،عکس را در روی  لایه ی اصلی بگذارید و دوربر کنید و سپس ازفایل مورد نظر خروجی JPG گرفته وسپس به اندازه ی دلخواه بر روی شاسی یا تخته چاپ کرده و بر روی دیوار اتاق کودک نصب کنید. امیدواریم تلاش گروه گرافیکی نگار، برای طراحی و ارایه ی  مجموعه ای ارزشمند از فون های آتلیه تا کنون مورد پسند شما عزیزان و همراهان همیشگی ما قرار گرفته باشد. ما مفتخریم که به عنوان اولین و بروزترین سایت در زمینه ی آتلیه در ایران، جدیدترین وبه روزترین محصولات،فون ها،آلبوم،بک گراند،بک گراند عکس کودک لایه باز و دیگر خدمات خود را برای شما کاربران عزیز فراهم می کنیم.

این بک گراند با کیفیت لایه باز را در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمائید.

بکگراند لایه باز کودک رویای آبی

* جهت سهولت دانلود از نرم افزار دانلود منیجر IDM استفاده کنید.

بکگراند لایه باز کودک رویای آبی (لینک مستقیم)

پسورد: www.psdha.ir

منبع: فون عروس و داماد | wWw.PsdHa.IR

پیوند تصویر و خاطره

(گروه گرافیکی نگار)

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.