⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, آلبوم دیجیتال عروس, اطلاعیه, فون عروس و داماد, فون فشن و اسپرت, فون كودك

بعد از تولید تعداد ۲۶ مجموعه فون حرفه ای و جدید با سبکی متفاوت , اکنون ۶ مجموعه دیگر نیز ( مجموعه ۲۷ تا ۳۲ ) توسط گروه گرافیکی نگار , (سایت پی اس دی ها) طراحی و آماده سازی شد.

در بین مجموعه های جدید ارائه شده، مجموعه فریم حرفه ای ۲۷ و ۲۸ در سایز ۱۶ در ۲۱ و مجموعه های ۲۹ تا ۳۱ در سایز ۳۰ در ۶۰ و آلبومی طراحی شده اند.
و مجموعه شماره ۳۲، دستیاری بسیار کاربردی و جدید برای طراحان فون و عکاسان گرامی می باشد و شامل ابزار های طراحی بروز است.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2012/09/29-1.jpg

اطلاعات کامل هر کدام از مجموعه ها را با مراجعه به ادامه مطلب مشاهده کنید.

مجموعه فون / فریم حرفه ای ۲۷:
این مجموعه شامل ۷۰ فریم بسیار زیبا و با کیفیت جهت طراحی عکس عروس و داماد، اسپرت و کودک است که برای اولین بار توسط گروه گرافیکی نگار با چنین سبکی آماده و طراحی شده است.فریم ها در رنگ های متفاوت از جمله سیاه و سفید و بعضا رنگی آماده شده اند.
این مجموعه جهت عکس هایی آماده شده که شما آن ها را با بکگراند سیاه یا سفید و یا دکور گرفته اید (اکثر عکس های آتلیه ای) و در نظر دارید با نمای گرافیکی یا ایجاد جلوه ای زیبا چاپ کنید.
این مجموعه فریم ها در سایز ۱۶ در ۲۱ طراحی شده و تا سایز  ۲۰ در ۳۰ براحتی و بدون افت کیفیت قابل بزرگنمایی و چاپ است.(رزولیشن این کارها ۳۰۰ است). ۲ نمونه از این مجموعه را در زیر مشاهده کنید و جهت مشاهده کامل این مجموعه روی این لینک کلیک کنید.

فریم آتلیه ای

مجموعه فون / فریم حرفه ای ۲۸:
این مجموعه شامل ۷۰ فریم بسیار زیبا و با کیفیت جهت طراحی عکس عروس و داماد، اسپرت و کودک است که برای اولین بار توسط گروه گرافیکی نگار با چنین سبکی آماده و طراحی شده است.فریم ها در رنگ های متفاوت از جمله سیاه و سفید و بعضا رنگی آماده شده اند.
این مجموعه جهت عکس هایی آماده شده که شما آن ها را با بکگراند سیاه یا سفید و یا دکور گرفته اید (اکثر عکس های آتلیه ای) و در نظر دارید با نمای گرافیکی یا ایجاد جلوه ای زیبا چاپ کنید.
این مجموعه فریم ها در سایز ۱۶ در ۲۱ طراحی شده و تا سایز  ۲۰ در ۳۰ براحتی و بدون افت کیفیت قابل بزرگنمایی و چاپ است.(رزولیشن این کارها ۳۰۰ است). ۲ نمونه از این مجموعه را در زیر مشاهده کنید و جهت مشاهده کامل این مجموعه روی این لینک کلیک کنید.

فریم حرفه ای آتلیه

مجموعه فون کلاسیک ۲۹ :
که در سایز ۳۰ در ۶۰ طراحی شده و با کیفیت عالی به شما ارائه خواهد شد و همچنین تا سایز ۴۰ در ۸۰ بدون افت کیفیت قابلیت چاپ دارد.این مجموعه که شامل ۲۰ برگ آلبوم دیجیتال می باشد، در موضوع عروس و داماد و اسپرت طراحی شده است.(رزولیشن این کارها ۳۰۰ است). نمونه ی زیر یکی از طرح های موجود در مجموعه کلاسیک ۲۹ می باشد، برای مشاهده کل مجموعه روی این لینک کلیک کنید.

فون اسپرت

مجموعه فون حرفه ای ۳۰ :
که در سایز ۳۰ در ۶۰ طراحی شده و با کیفیت عالی به شما ارائه خواهد شد و همچنین تا سایز ۴۰ در ۸۰ بدون افت کیفیت قابلیت چاپ دارد.این مجموعه که شامل ۲۰ برگ آلبوم دیجیتال می باشد، در موضوع عروس و داماد و اسپرت طراحی شده است. این طرح ها کاملا لایه باز است، بطوری که شما از لایه های متنوع آن میتوانید برای طراحی فون های جدید استفاده کنید.(رزولیشن این کارها ۳۰۰ است)نمونه ی زیر یکی از طرح های موجود در مجموعه حرفه ای ۳۰ می باشد، برای مشاهده کل مجموعه روی این لینک کلیک کنید.
فون حرفه ای 30

فون حرفه ای عکاسی

مجموعه فون حرفه ای ۳۱ (آلبوم کودک):
که در سایز ۳۰ در ۶۰ طراحی شده و با کیفیت عالی به شما ارائه خواهد شد و همچنین تا سایز ۴۰ در ۸۰ بدون افت کیفیت قابلیت چاپ دارد.این مجموعه که شامل ۲۰ برگ آلبوم دیجیتال می باشد، که جهت طراحی عکس آلبومی کودک قابل استفاده است. (رزولیشن این کارها ۳۰۰ است).نمونه ی زیر یکی از طرح های موجود در مجموعه حرفه ای ۳۱ می باشد، برای مشاهده کل مجموعه روی این لینک کلیک کنید.

فون حرفه ای 31 کودک

 

مجموعه شماره ۳۲ (جعبه ابزار آتلیه):
که مجموعه ای کاملا کاربردی جهت طراحی عکس در موضوعات مختلف است و شامل ابزارهای زیر است:
۱/اکشن های آتلیه ای: این مجموعه اکشن ها کاملا کاربرد آتلیه ای دارند و بطور کلی میتوانید از آن ها برای طراحی عکس های آتلیه و رنگ بندی و تنظیمات رنگی متفاوت عکس از جمله فشن و اسپرت استفاده کرد. و اکشن هایی که جهت قدیمی سازی عکس بکار میروند نیز در این مجموعه وجود دارند. (۱۰۰ اکشن متفاوت)
اکشن وضوح عکس
۲/ حروف انگلیسی psd: این مجموعه شامل تمامی حروف انگلیسی و اعداد است که بصورت حلقه های گل لایه باز آماده شده و برای طراحی اسم یا سن کودک، سال تولد و …مناسب است. نمونه ای از کاربرد این حروف را در زیر میبینید:
اعداد و حروف انگلیسی psd
۳/ طرح های کاربردی گل و بوته های زیبا و ساده برای طراحی و استفاده در فون با سلایق متفاوت: بیش از ۸۰ طرح لایه باز نقش و نگار گل های متنوع با کیفیت عالی (قابل استفاده در طراحی آلبوم دیجیتال و سایز های مختلف عکس)
نمونه ای از کاربرد این گل های زیبا را در عکس زیر مشاهده میکنید:
طرح لایه باز گل
۴/ ۱۰۰ نوشته ی انگلیسی و اسپنیش با فونت های زیبا و فانتزی، با موضوعات عروسی و اسپرت و همچنین کودک : این ۱۰۰ فونت بسیار زیبا گلچینی از فونت های انگلیسی بسیار کاربردی در آتلیه است که بهمراه ۱۰۰ متن و جمله زیبای آماده با همین فونت ها به شما ارائه خواهد شد.

فونت فانتزی انگلیسی

۵/ سیصد تصویر png از شخصیت های کارتونی با کیفیت وکتور و عالی برای طراحی عکس های کودک و نوزاد: این طرح ها تصاویری از کارتون های مورد علاقه کودکان است، این شخصیت های کارتونی شامل میکی موس، خرگوش، سفید برفی و … است.
شخصیت های کارتونی
۶/ ۱۰۰بکگراند ابروباد، اسپلش و …: صد عدد بک گراند با کیفیت و متفاوت که شامل طرح ابر و باد، بک گراند های دیجیتالی اسپلش و … است. این بک گراند های با کیفیت عالی برای طراحی عکس های عروس و داماد، اسپرت و فشن و کودک بسیار کاربردی و مناسب است.

بک گراند دیجیتال آتلیه

جهت مشاهده و خرید دستیار آتلیه ۲ به این لینک مراجعه کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۱۰ نظر ارسال شده
      1. سلام
        یک صفحه جدید باز کنید در سایز ۱۶ در ۲۱
        سپس لایه هایی که نیاز دارید روی صفحه جدید بکشید و با کلید CTRL+T از صفحه کلید سایز آن لایه ها را در حد فون ۱۶ در ۲۱ کوچک کنید.
        در این حالت کلید SHIFT را از صفحه کلید نگه دارید که لایه دفورمه نشود.

      2. arta گفت:

        سلام من برای تغییر اندازه فون این مسیر رو رفتم از منوی image و بعد image size و در قسمت document size اندازه ۲۱ در ۱۶ رو دادم که فون دفرمه شد میشه لطفا توضیح بدهید منظورتون از اینکه لایه ها رو به صورت جداگانه در فایل ۱۶ در ۲۱ وارد کنم چیه ؟ چون من هر لایه رو هم که تک تک از فون ۳۰در ۶۰ به صفحه ۲۱ در ۱۶ کپی پیست کردم تمام لایه ها به هم ریخت لطفا راهنمایی کنید با تشکر.

      3. با سلام خدمت شما
        تغییر سایز فایل ها به سایز کوچکتر از خودشان در هر سایزی که باشند امکان پذیر است ولی باید دقت کنید لایه ها رو بصورت جدا در فایل دیگری که ۱۶ در ۲۱ است وارد کنید چون اگر به یکباره فایل ۳۰ در ۶۰ را ۱۶ در ۲۱ کنید تناسب عرض و طول آن به هم میخورد و فایل دفورمه میشود
        درمورد روتوش، درکنار هر نرم افزار روتوشی نیاز به ادیت و روتوش توسط ابزارهای فتوشاپ هم گاها لازم است ممکن است یک نرم افزار روتوش روی یک پوست کاملا صاف بخوبی عمل کند اما مسلم است که هیچ نرم افزاری آنقدر هوشمند نیست که تمامی ایرادات پوست پر از جوش و کک و مک را بطور کامل از بین برد و لازم است خودتان نیز توسط فتوشاپ کمی روتوش کنید چرا که نرم افزار های روتوش بیشتر مانند دستیار و کمکی هستند. اما استفاده از چند نرم افزار روتوش میتواند به شما بیشتر کمک کند

      4. arta گفت:

        با سلام ، آیا می توان اندازه فون هایی که برای فروش هست رو تغییر بدهیم مثلا ۳۰ در ۶۰ رو تبدیل به ۱۶ در ۲۱ کنیم؟ و همراه خرید فون په نرم افزار روتوشی میباشد ، آیا با کمک آن میشود روتوش کاملی داشت؟ در غیر این صورت چه نرم افزاری را برای روتوش در سطح حرفه ای پیشنهاد میکنید که کارایی بالایی داشته باشد ؟ برای نمونه من از نرم افزار روتوش پوست پرتقالی استفاده کردم ولی تغییر کمی در عکس ایجاد شد. با تشکر

      5. سلام
        نحوه باز کردن فایل ها در لینک زیر توضیح داده شده:
        http://www.psdha.ir/1390/09/about-download-in-site
        پسورد در ایمیل های گروهی برای شما فرستاده میشود
        ایمیل خود را چک کنید

      6. nasrin گفت:

        سلام.من فایهایی را که دانلود کردم وقتی بازش می کنم تو برنامه فتوشاپ فقط یه شماره میاد.
        می خواستم بدونم برای دیدن این فایل های پی اس دی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        در ضمن من عضو سایتم اما پسوردی برام ارسال نشده.لطفا پسورد را برام ارسال کنید تا فایلهایی که دانلود کردم ورمزشونو نمیدونم ببینم.
        با تشکر

      7. با سلام
        اگر در کنار مطلبی مبلغی قید نشده بود آن فایل کاملا رایگان است

      8. fazi گفت:

        سلام
        میخواستم بدونم اون لینکهایی که ننوشته رایگان و ما دانلود میکنیم هزینه ای داره یا خیر؟
        اگه داره پرداختش چه جوریه؟من کلی فایل دانلود کردم…

      9. لطفا از لینک کمکی استفاده کنید.

      10. الی گفت:

        سلام چرا فون تقویم کودکدانلود نمیشه؟؟؟ لینکش خرابه درست کنید ممون میشم

      Sorry, the comment form is closed at this time.