⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

دانلود فون عروس و داماد لایه باز فتوشاپی ، این آلبوم ایتالیایی با کیفیت بسیار عالی در ابعاد ۳۰ سانتیمتر در ۶۰ سانتیمتر که با دی پی آی ۳۰۰ واقعی در نرم افزار فتوشاپ از مرحله طراحی تا مرحله ذخیره  تولید شده است و به دلیل کیفیت عالی آن را می توانید تا ۴۰ در ۸۰ سانتیمتر بدون افت کیفیت چاپ نمائید. ضمنا این ۱ برگ فون آلبوم دیجیتال منتخب از مجموعه ی فون حرفه ای ۱۷ می باشد و آن دسته از کاربرانی که در نظر دارند سطح کیفیت تولیدات گروه گرافیکی نگار را بررسی کنند می توانند از این نمونه برای بررسی این نمونه فون عروس و داماد استفاده کنند.

در این فون عروس و داماد لایه باز که با سبکی جدید و متناسب با فرهنگ و هنر ایرانی طراحی شده است برای اولین بار توسط گروه گرافیکی نگار از فونت نستعلیق استفاده شده است که اصطلاحا به آن سبک طراحی فون عروس ، پرشین تایپ نیز گفته می شود و در آن جمله عاشقانه ی در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع با فونت نستعلیق تزئین شده است.

با توجه به اینکه دانلود این فون نستعلیق بصورت دانلود ویژه است ، پس از پرداخت مبلغ آن ،بصورت آنلاین  ، لینک دانلود آن، برای شما ارسال و فعال خواهد شد.

نمونه فون عروس و داماد سنتی کد ۷۶۶

فون عروس و داماد لایه باز

دانلود فون نستعلیق

برای خرید یا دانلود فون عروس و داماد سنتی ۳ به ادامه مطلب بروید

این یک برگ آلبوم ایتالیایی فون عروس و داماد سنتی ۳ [کد۷۶۶] بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن  به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند. لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.