⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون اسپرت, دانلود ویژه

دانلود فون اسپرت پسرانه لایه باز به تعداد ۳ برگ در قالب آلبوم دیجیتال یا همان آلبوم ایتالیایی، با سبک اسپرت مردانه ، اسپرت پسرانه که در سایز ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است و شما هم می توانید از آن ها در نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید و این فون اسپرت را ویرایش نمایید. این ۳ برگ آلبوم ایتالیایی اسپرت، کیفیتی عالی دارند و تا سایز ۴۰ در ۸۰ بدون اینکه کیفیت آن افت کند ، باحفظ کیفیت قابلیت چاپ را دارند. البته گفتنی است با کمی خلاقیت و سلیقه بیشتر از این برگه های آلبوم دیجیتال می توانید برای فون عروس وداماد نیز استفاده کنید. لایه ها در این ۳ برگه فون دیجیتالی کاملا جدا و قابل ویرایش است. این ۳ برگه آلبوم دیجیتال، بصورت ست طراحی شده اند.

ابن مجموعه فون اسپرت پسرانه بصورت دانلود ویژه قرار داده شده است، یعنی بعد از پرداخت وجه بصورت انلاین لینک دانلود آن برای شما فعال می شود و قابلیت دانلود را دارد و لینک دانلود آن برای شما ارسال می شود.

نمونه فون اسپرت مردانه کد ۸۷۲

آلبوم دیجیتال فون اسپرت مردانه کد 872

برای خرید و دانلود فون اسپرت پسرانه کد ۸۷۲ به ادامه مطلب بروید

نمونه فون اسپرت مردانه کد ۸۷۲

آلبوم ایتالیایی عروس و داماد

نمونه فون اسپرت مردانه کد ۸۷۲

آلبوم دیجیتال اسپرت مردانه

این فون های آلبوم دیجیتال، طراحی گروه گرافیکی نگار است و از نظر لایه باز بودن و عالی بودن کیفیت ۳۰۰ DPI این فون ها به شما تضمین داده می شود.

پشتیبانی این فایل ها توسط ایمیل انجام میگیرد،لطفا درصورت داشتن هرگونه سوالی در مورد فایل های ویژه قبل از واریز و یا پس از واریز وجه فقط با ایمیل زیر تماس بگیرید و جوابتان را در عرض چند ساعت در ایمیلتان دریافت کنید.

این مجموعه دانلود فون اسپرت پسرانه ۸۷۲  بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن  به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند. لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www  وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.