⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, دانلود فون اسپرت, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

انتخاب بک گراند برای عکس عروس و داماد جهت عکاسی در فضای باز یکی از پارامترهای نسبتا سخت و مهم در طراحی آلبوم دیجیتال عروس یا طراحی آلبوم ایتالیایی عروس و داماد می باشد، زیرا این موضوع در نمایش بصری طرح و عکس شما نقش بسیار زیادی دارد. به همین خاطر بسیاری از طراحان و عکاسان آتلیه های عروس و داماد سعی می کنند بک گرند هایی را انتخاب کنند که اولا کیفیت بالایی داشته باشد و ثانیا پرسپکتیو آن به گونه ای باشد که اگر ژست عروس و داماد یا ژست فشن در آن قرار داده شد، طبیعی بودن آن عکس،  زیر سوال نرود.در این پست که بصورت دانلود ویژه قرار داده شده است ، تعداد ۳ مدل از بک گراند های متفاوت دکور سنگی و تاریخی برای طراحی عکس عروس و داماد یا فشن قرار داده شده است که کاربرد بسیار زیادی برای کار شما دارند زیرا همگی کاملا لایه باز و PSD هستند و کیفیت همه آنها در حد بسیار عالی برای چاپ است.

توضیح بک گراند عکس زیر:   سایز ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر ، کاملا لایه باز – تصویر نمای آجری از عروس و داماد و از طبعبت آن جدا است . کیفیت طراحی ۳۰۰ DPI می باشد.

نمونه بک گراند عکس عروس و داماد در فضای باز

بک گراند عکس فشن

برای مشاهده توضیحات بیشتر ، تمام نمونه ها، دانلود و خرید بک گراند برای عکس عروس و داماد به ادامه مطلب بروید.

توضیح بک گراند عکس زیر : سایز این بک گراند با کیفیت ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر با کیفیت ۳۰۰ DPI بوده و تمام لایه ها مثل سوژه ، فضای طبیعت ، نمای دیوار سنگی از یکدیگر جدا هستند و می توانید لایه های آن را در نرم افزار فتوشاپ تغییر دهید.

نمونه بک گراند عکس عروس داماد برای طراحی

بک گراند عکس داماد

توضیح بک گراند زیر : این بک گراند عکس در سایز ۱۶ در ۲۱ سانتیمتر طراحی شده است و تمام لایه های آن مانند سوزه ، بک گراند عکس ، دکور سنگی و … قابلیت جداسازی را دارند.

نمونه بک گراند عکس عروس در باغ

بک گراند عکس عروس و داماد

در تصویر زیر نمایی از سه فون عکاسی بالا را بدون سوژه مشاهده می کنید.

پیش نمایش بک گراند عکاسی لایه باز دکور سنگی آنتیک

این مجموعه به صورت دانلود ویزه می باشد ، یعنی برای دانلود و خرید این بک گراند های عکاسی لایه باز کد ۸۹۱ باید ابتدا هزینه آن را آنلاین پرداخت نموده و پس از پرداخت وجه قابلیت دانلود را پیدا کرده و لینک دانلودش به ایمیل شما ارسال می شودد.لطفا جهت خرید این سه فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.