⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود ویژه, فون آتلیه, فون كودك

۲ فایل کاملا لایه باز که بصورت PSD طراحی شده است و بعنوان دکور آتلیه میتوانید از آن استفاده کنید. یکی از تصاویر لایه باز، دکور شومینه و دیگری دکور سنتی برای کودک است. تمامی لایه ها جدا از هم و قابل حذف و ویرایش هستند.

این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، توسط شما، بلافاصله قابلیت دانلود دارد.

دکور آتلیه شومینه

نمونه دوم فون کودکی که در این پست دریافت خواهید کرد در زیر می بینید. در این فون هم تمامی آبجکت ها از هم جدا هستند. قاصدک ها، صندوقچه ی قدیمی، سیب های سرخ و خرس عروسکی، همه در لایه های جدا قرار دارند.

این محصول که شامل ۲ فایل پی اس دی است، به صورت فایل فشرده می باشد و پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، لینک دانلود بصورت اتوماتیک وبلافاصله به ایمیل شما فرستاده می شود.

فراموش نکنید که ایمیل خود را بدون www وارد کنید در غیر اینصورت لینک دانلود به ایمیل شما فرستاده نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۱ نظر ارسال شده
      1. این فایل از فایل های VIP یا دانلود ویژه ی سایت می باشد که توضیحات کامل درمورد نحوه ی دانلود آن در این صفحه قرار داده شده است.

        درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل یا هر کدام از فایل های دانلود ویژه (VIP) با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید

        ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه psdha@yahoo.com

      Sorry, the comment form is closed at this time.