⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون کودک, دانلود ویژه

در این مطلب فون کودک زیبایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید بصورت کاملا پی اس دی آماده کرده ایم. این فون کودک که فریم آن توسط گل های مینیاتوری و شکوفه های ریز و رنگی به همراه آهوی کارتونی طراحی شده است، شامل ۱۷ لایه کاملا جدا از هم هستند و قابلیت حذف و ویرایش را دارند.

کیفیت این فون کودکانه، بی نظیر است چنانچه می توانید از آن برای طراحی یک طرف آلبوم ۳۰ در ۶۰ سانتی متر کودک و یا چاپ عکس روی تخته شاسی بصورت بزرگ نیز استفاده کنید.

فون کودک مینیاتوری

۱Psd فون کودک مینیاتوری – ۳۰ در ۳۰ سانتی متر – ۳۰۰ Dpi – کاملا لایه باز

لازم به ذکر است که جهت قرار دادن عکس کودک در این فون کودک، نیازی به دور بر کردن عکس کودک ندارید و تنها نیاز است عکس کودک را روی یک بک گراند سفید بگیرید و با تکنیکی که ما عکس را در فون قرار داده ایم شما نیز بدون دوربر، عکس کودک خود را در این فون کودکانه psd قرار دهید.

جهت دانلود ویژه این فون کودک کاملا پی اس دی به ادامه مطلب بروید.

این فون کودکانه با فریم مینیاتوری، به صورت دانلود ویژه می باشد ، یعنی برای دانلود و خرید آن، باید ابتدا از طریق لینک زیر هزینه آن را آنلاین پرداخت نموده و پس از پرداخت وجه قابلیت دانلود را پیدا کرده و لینک دانلود آن بلافاصله بصورت اتوماتیک، به ایمیل شما ارسال می شود.

لطفا جهت خرید این فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.