⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون کودک, دانلود ویژه

دانلود فون کودک روی قایق را بصورت دانلود ویژه آماده کرده ایم. این پی اس دی زیبا با لایه های کاملا psd  و فراوان دست شما را در طراحی فون های کودک متنوع با سلیقه خود باز می گذارد.

در این فون کودکانه قایق و پل سنگی و ماهی ها و درختان نخل و حتی قطرات آب دریا در لایه های جدا قرار گرفته اند و شامل ۱۴ لایه ی کاملا کاربردی است. کیفیت این فون عالی و در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی متر طراحی شده و دی پی آی واقعی ۳۰۰ دارد چنانچه شما تا سایز ۴۰ در ۴۰ سانتی متر نیز می توانید برای چاپ عکس کودک روی تخته شاسی بدون افت کیفیت نیز استفاده کنید.

دانلود فون کودک در قایق

بنابر این سایز این فون کودک از ابعاد ۱۳ در ۱۸ تا ۴۰ در ۴۰ سانتی متر جواب می دهد و مناسب طراحی آلبوم ایتالیایی عکس کودک نیز هست.

جهت دانلود ویژه این فون کودک به ادامه مطلب بروید.

این فون کودکانه بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن  به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند.

لطفا جهت خرید فایل نام و آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۱ نظر ارسال شده

      Sorry, the comment form is closed at this time.