⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه, فون عروس و داماد

فون عروس داماد آلبوم ایتالیایی زیبا و جذابی با خطوط و رده هایی از نور طراحی کرده ایم که تمامی لایه ها از هم قابل تفکیک هستند. این فون عروس و داماد آتلیه ای در سایز ۳۰ در ۶۰ و دی پی آی واقعی ۳۰۰ طراحی شده و به درخواست دوستان زیادی جهت دانلود ویژه آماده شده است.

در این فون عروس و داماد می توانید هر کدام از هاله های نور را در جای مناسبی قرار دهید و پس از حذف عکس عروس داخل فون که کاملا از لایه های دیگر جداست، عکس عروس و داماد خود را در آن جایگزین و روتوش و چاپ کنید.

این فون حرفه ای آتلیه ای که طراحی گروه گرافیکی نگار است جلوه ی بسیار حرفه ای و زیبایی به عکس عروس وداماد شما می دهد. این آلبوم ایتالیایی به دلیل هاله های سفید نورانی بخصوص برای چاپ عکس روی کاغذ متالیک بسیار جذاب است. همانطور که می دانید متالیک گرانترین نوع کاغذ عکاسی میباشد که چون تراکم نقره درآن زیاد است و عموما” برای کارهای صنعتی منظره پرتره هایی که توسط عکاسان حرفه ای عکسبرداری میشود مورد استفاده میباشد.

آلبوم ایتالیایی عروس

برای دانلود فون عروس داماد آلبوم ایتالیایی ۱۰۰۰ باید ابتدا از طریق لینک زیر هزینه آن را آنلاین پرداخت نموده و پس از پرداخت وجه قابلیت دانلود را پیدا کرده و لینک دانلود آن بلافاصله بصورت اتوماتیک، به ایمیل شما ارسال می شود.

لطفا جهت خرید این فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.