⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون کودک, دانلود ویژه

دانلود فون کودک کنار ساحل psd در این پست یک فون دانلود ویژه جهت طراحی عکس آتلیه ای کودک آماده نموده ایم. این فون کودک که بصورت پی اس دی و لایه باز است قابلیت جابجایی و حذف و ویرایش لایه ها را دارد. این فون زیبا در ابعاد ۱۶ در ۲۱ و دی پی آی ۳۰۰ و با کیفیت عالی طراحی شده است.

در این فون کودک زیبا شما می توانید عکس کودک را که در آتلیه با زمینه مشکی گرفته اید در پایین این لایه ها قرار داده و صحنه ای زیبا از عکس کودک در کنار ساحل طراحی و چاپ کنید. به این شکل تصویر کودک را با نمای بهتر و جذاب تری به مشتری تحویل می دهید.

برای دانلود ویژه ی این فون به ادامه مطلب بروید.

دانلود فون کودک

فون کودک کنار ساحل ۱۰۰۲ بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند. لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.