⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود ویژه

عکس آتلیه کودک در این مطلب تعداد ۵۰ عکس آتلیه کودک و ژست کودک در آتلیه و در باغ آماده کرده ایم که جهت عکاسی از کودکان بسیار کاربردی و مناسب است. گرفتن عکس کودکان در آتلیه هم به این جهت که روش های خاص و ژست و فیگور های خاص خودش را می طلبد یکی از زمانبر ترین کارهای عکاسی از سوژه می باشد.

در ادامه مطلب با پرداخت مبلغ این ژست های آتلیه کودک می توانید ژست های زیبا و کاربردی از کودک را بصورت VIP یا دانلود ویژه دانلود کنید.

ژست کودک

۵۰ عکس آتلیه کودک

عکس آتلیه کودک ۱۰۳۴ بصورت دانلود ویژه یا (VIP) می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند.

* لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل vip با ایمیل پشتیبانی مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید

ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

ضمنا برای دسترسی سریعتر به صفحات سایت  و دانلود از سایت با سرعت بالاتر کافیست فیلتر شکن خود را غیرفعال کنید

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. کاربر گرامی
        باسلام و احترام
        همانطور که در زیر این پست درج کرده ایم، جهت فایل های دانلود ویژه :

        درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل vip با ایمیل پشتیبانی مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید ضمنا شماره تراکنش پرداخت خود را نیز در ایمیل درج کنید.

        ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه psdha@yahoo.com

      2. راحیل قربانی گفت:

        سلام من ژست های کودک رو خریداری کردم ولی ایمیلم رو اشتباه وارد کردم میشه به ایمیل برام لینک دانلود رو بفرستین

      Sorry, the comment form is closed at this time.