⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

ژست مردانه ۱۰۶۵

بدون دیدگاه
دسته بندی : دانلود ویژه

ژست مردانه با توجه به اینکه باید سنگین و مردانه باشد در آتلیه ها با محدودیت بیشتری روبروست. در ژست زنانه استفاده از ظرافت ها و حرکت های زنانه مرسوم است مثلا حالت های دست و پا ژست های بیشتری را می تواند بخود بگیرد و یا چهره و یا حالت قرار گرفتن کمر و باسن نیز در گرفتن ژست خانم ها، به عکاس کمک بسیاری می کند و باعث می شود عکاس ایده های بیشتر و گسترده تری در عکاسی از خانم ها داشته باشد.

اما ژست های مردانه باید طوری باشد که جذبه و مردانگی یک مرد را نیز در عکس حفظ کند، سبک نباشد و همین مسئله در دادن حالت های عکاسی و فیگور به آقایان در آتلیه، محدودیت بیشتری ایجاد میکند.

ژست مردانهدر این مطلب ۱۰۰ فریم  ژست عکس مردانه آماده دانلود کرده ایم که در گرفتن عکس از آقایان کمک زیادی به عکاسان می کند. این ژست های مردانه، آتلیه ای و بسیار کاربردی هستند. نمونه هایی از این ژست های اسپرت مردانه را میتوانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

این ۱۰۰ ژست مردانه را در ادامه مطلب با کیفیت مناسب ، بصورت VIP یا دانلود ویژه می توانید دریافت کنید.

ژست مردانه ۱۰۶۵ بصورت دانلود ویژه یا (VIP) می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند. لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید 

ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.