⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون کودک, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

بک گراند عکس کودک زیبایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید در ابعاد ۳۵۴۳ در ۲۵۹۸ و کیفیت عالی ۳۰۰ دی پی آی طراحی شده و بک گراند شکلاتی و حالتی گرانج دارد که برای چاپ عکس در سایز ۲۰ در ۳۰ مناسب است.

این فون عکس کودک که در قالب psd طراحی شده ، کاملا لایه باز است و شامل تعداد زیادی لایه است که شما میتوانید براحتی آن ها را تغییر داده و ویرایش کنید.

فون کودکفانوس نورانی، طناب پیچ خورده ای که حالت فریم را در عکس ایجاد کرده ، گل های نارنجی رز خشک شده در پائین فریم قلبی شکل، نوشته ی فانتزی بالای فون کودک، بک گراند و اجزای بک گراند کاملا از هم جداست و به شما این امکان را می دهد که هر کدام را جابجا کنید و یا در طراحی های دیگر استفاده نمائید.

این فون کودک زیبا که با توجه به رنگ بندی آن قابلیت استفاده در طراحی عکس اسپرت و عروس و داماد را نیز دارد در ادامه مطلب بصورت دانلود ویژه یا VIP  قرار داده شده.

عکاسان مدارس و مهد کودک می توانند از این فون جهت طراحی عکس دانش آموزان مدارس و مهد کودک استفاده کنند.

برای دانلود این بک گراند عکس کودک به ادامه مطلب بروید.

بک گراند عکس کودک ۱۰۷۰  پی اس دی به صورت VIP قابل دانلود است ، به این صورت که ابتدا باید هزینه دانلود فایل به صورت آنلاین پرداخت گردد تا لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال گردد.

لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید 

ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.