⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, فون آتلیه, فون عروس و داماد

آلبوم دیجیتال اسپرت زیبایی که در تصویر مشاهده می کنید، یک برگه از آلبوم ایتالیایی است که برای طراحی و چاپ عکس در سایز ۲۰ در ۴۰ توسط گروه گرافیکی نگار طراحی شده و در قالب psd در دسترس شما قرار داده ایم.

این آلبوم دیجیتال که جهت عکس هایی با بک گراند مشکی مناسب است، با کیفیت عالی قابل دانلود است و نیازی به دور بر کردن عکس برای قرار دادن عکس در آن ندارید.

لایه های کاربردی زیادی از جمله هاله های رنگی نور و دایره های تو در تو و … در این فون آلبوم ایتالیایی موجود است که می توانید از آن ها جهت طراحی عکس استفاده کنید.

فون آلبوم دیجیتالبرای دانلود رایگان این فون آلبوم دیجیتال به ادامه مطلب بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. با سلام
        کاربرگرامی
        لطفا درمورد فایل های خریداری شده از سایت بصورت دانلود ویژه به ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه ایمیل بزنید تا همکاران ما در آن بخش،بررسی کرده و فایل به ایمیلتان فرستاده شود

        ضمنا شماره تراکنش خود را به این ایمیل ، اعلام کنید

        psdha@yahoo.com

      2. sedigheh گفت:

        سلام . من از سایت شما یکی از فون های عروس رو خریداری کردم به قیمت ۱۵۰۰ تومان و شماره پیگیری هم دریافت کردم ولی در آخر یادم رفت تایید نهایی رو کلیک کنم .
        حالا باید چیکارکنم. من پول رو واریز کردم ولی چیزی از طریق ایمیل دریافت نکردم.
        شماره پیگیری من:۱۶۰۱۰۰۰۸۴۳۱

      Sorry, the comment form is closed at this time.