⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود ویژه

دانلود کلیپ عروسی بسیار زیبا و جدیدی را در این مطلب بصورت VIP آماده کرده ایم. این فیلم عروسی که حدود ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه است، در تمامی صحنه ها پر از ایده های ناب فیلمبرداری عروسی است.

تماشای این کلیپ عروسی برای هر کسی که به فیلمبرداری علاقه دارد، خالی از لطف نیست، علاوه بر آن ، عکاسان و فیلمبرداران با تماشای زوایای چرخش دوربین در این فیلم عروسی می توانند در عکاسی و فیلمبرداری از عروس با کمی خلاقیت فیلم های زیبایی از عروس بگیرند.

علاوه بر آن نحوه ی میکس و مونتاژ این کلیپ عروسی نیز می تواند نمونه ی مونتاژ خوبی برای مونتاژ کاران فیلم عروس باشد.

امکان قرار گیری فیلم عروسی ایرانی در سایت وجود ندارد اما با تماشای این کلیپ حرفه ای عروسی اروپایی فیلمبرداران می توانند در فیلم عروسی ایرانی هم ایده گرفته و فیلم های جذابی را از مجالس عروسی ثبت کنند. این فیلم عروسی در باغ و در فضای باز از عروس گرفته شده است.

کلیپ عروسیبرای دانلود ویژه ی این کلیپ عروسی جدید و مشاهده ی صحنه هایی از این کلیپ عروسی به صورت عکس ، به ادامه مطلب بروید.

clip aroosi

جهت خرید کلیپ عروسی ۱۱۱۰  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر این صورت لینک دانلود برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید .

ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

مدت این کلیپ عروسی ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه است

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۳ نظر ارسال شده
      1. این فایل از فایل های VIP یا دانلود ویژه ی سایت می باشد که توضیحات کامل درمورد نحوه ی دانلود آن در این صفحه قرار داده شده است.

        درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل یا هر کدام از فایل های دانلود ویژه (VIP) با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید

        ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه psdha@yahoo.com

      2. ali گفت:

        کارتون بیسته ۲۰

      3. سایه محمد زاده گفت:

        با سلام
        من این کلیپ رو دانلود کردم
        با اینکه زمان کمی داره اما واقعا زیبا و کاربردیه و نمونه کار بسیار خوبی برای فیلمبرداری از عروس برای من بود

        واقعا ازتون سپاسگزارم و خواهش میکنم کلیپ های بیشتری ازین دست برای ما فیلمبرداران روی سایت قرار بدید

        متشکرم

      Sorry, the comment form is closed at this time.