⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون اسپرت, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

بک گراند عکس عروس و داماد جدیدی را در این مطلب با لایه های کاملا باز آماده کرده ایم. این فون عروس و داماد که در قالب psd طراحی شده است، در ابعاد ۲۰ در ۳۰ سانتی متر و دی پی آی ۳۰۰ و کیفیتی عالی جهت دانلود ویژه در دسترس قرار گرفته است.

در این فون پی اس دی عروس و داماد درصورتی که عکس عروس و داماد را در بک گراند مشکی آتلیه گرفته باشید نیازی به دوربر کردن عکس ندارید و براحتی میتوانید در این بک گراند زیبا قرار دهید.

تمامی لایه ها در این فون پی اس دی آتلیه از هم جدا هستند. لایه ی لوستر ، لایه ی هاله های نورانی در دو سمت فون و نقاط سفید و قرمز رنگ اطراف نیز در لایه ی جدا قرار گرفته و کاملا قابل ویرایش اند.

bride and groom background

برای دانلود ویژه (VIP) این فایل به ادامه مطلب بروید.

جهت خرید بک گراند عکس عروس و داماد ۱۰۸۲  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر این صورت لینک دانلود برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید .

ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۱ نظر ارسال شده
      1. این فایل از فایل های VIP یا دانلود ویژه ی سایت می باشد که توضیحات کامل درمورد نحوه ی دانلود آن در این صفحه قرار داده شده است.

        درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل یا هر کدام از فایل های دانلود ویژه (VIP) با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید

        ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه psdha@yahoo.com

      Sorry, the comment form is closed at this time.