⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون یلدا, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود فون شب یلدا را در این مطلب بصورت VIP یا دانلود ویژه آماده کرده ایم. این فون های شب یلدا یا شب چله که مناسب طراحی عکس های زمستانی یا کریسمس نیز میباشد، در سایز ۱۶ در ۲۱ و بصورت کاملا پی اس دی psd طراحی شده تا شما براحتی امکان حذف لایه ها و ویرایش لایه ها را داشته باشید.

این فون های کریسمس یا شب یلدا که یک نمونه ی آن را در تصویر پائین مشاهده می کنید، با آبجکت های مناسب شب یلدا مثل هندوانه، انار، سماور قدیمی که در سفره های شب چله چیده می شد، تزئین شده اند. برای دانلود این ۴ بک گراند psd شب یلدا به ادامه مطلب بروید.

بک گراند عکس شب یلدا

برای مشاهده نمونه های دیگر فون های شب چله یا شب یلدا به همراه فون عکس کریسمس یا زمستان به ادامه مطلب بروید.

در بک گراند عکس زمستانی زیر از آبجکت های کریسمس و شب یلدا استفاده شده و فایل psd و کاملا لایه باز است.

فون شب یلدا

در فون psd شب یلدا یا شب زمستانی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، از آبجکت های سماور ، هندوانه ، انار ، آدم برفی و … در لایه های کاملا جدا و قابل ویرایش استفاده شده است.

فون شب چله

در بک گراند عکس زمستانی زیر از آبجکت های یلدا استفاده شده و فایل psd و کاملا لایه باز است.

شب یلدا - شب چله

در بک گراند کریسمس پائین از آبجکت ها یا المان های مناسب کریسمس، مثل بابا نوئل ، جعبه هدیه، و گلوله های برفی و … در لایه های جداگانه استفاده شده است.

فون عکس کریسمس

برای دریافت این ۴ فون کاملا لایه باز عکس شب یلدا یا شب کریسمس (اولین شب زمستانی) ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد کنید (در غیر این صورت لینک به ایمیل شما نخواهد آمد)

پس از پرداخت مبلغ به صورت آنلاین، لینک دانلود به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال می شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید 

ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. این فایل از فایل های VIP یا دانلود ویژه ی سایت می باشد که توضیحات کامل درمورد نحوه ی دانلود آن در پایین تصویر قرار داده شده است.

        درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل یا هر کدام از فایل های دانلود ویژه (VIP) با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید

        ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه psdha@yahoo.com

      2. ali گفت:

        از این که این همه زحمت کشیدید متشکرم

      Sorry, the comment form is closed at this time.