⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اطلاعیه, فون آتلیه, فون عروس و داماد, فون فشن و اسپرت, فون كودك

فون عروس و کودک جدید سری جدید پک های ۴۹ تا ۵۳ توسط گروه گرافیکی نگار تولید شد . این مجموعه ها نیز همچون مجموعه های قبلی  با کیفیت بسیار بالا و کاملا لایه باز PSD می باشند.

این مجموعه ها با سبکی جدید و زیبا و به روز و برای عکس های عروس وداماد ، عکس اسپرت و فانتزی ، و عکس های کودک طراحی شده است.

ویژگی هر کدام از این مجموعه ها را در ادامه مطلب برای شما تشریح می کنیم.

فون عروس وداماد

 فون کودک حرفه ای 49

فون کودک حرفه ای ۴۹ : تعداد: ۲۰ برگ آلبوم دیجیتال کودک بسیار زیبا |سایز: ۳۰ در ۶۰ | کیفیت: ۳۰۰ DPI | قابلیت بزرگ نمایی: تاسایز ۴۰ در ۸۰ با حفظ کیفیت را دارد کاملا لایه باز و PSD ، در این مجموعه فیلم آموزش قرار دادن عکس در فون بدون نیاز به دوربر با دو تکنیک متفاوت (به زبان فارسی) + ۱نرم افزار روتوش + پلاگین روتوش پوست پرتقالی نیز قرار دارد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و نمونه ها اینجا کلیک کنید.

 فون عروس و داماد 50

فون عروس و داماد حرفه ای ۵۰: تعداد ۷۰  مدل فون عروس و اسپرت بسیار زیبا |سایز: ۲۰ در ۲۵ و ۱۶ در ۲۱ | کیفیت: ۳۰۰ DPI  | کاربرد: عروس و داماد, فشن, اسپرت.این فون ها حالتی سه بعدی دارند و کاملا لایه باز PSD هستند , دارای بک گراندهای متفاوتی از جمله سیاه و سفید و بعضا رنگی و ابروبادی با اسپلشهای کتفاوت می باشند.

در این مجموعه فیلم آموزش قرار دادن عکس در فون بدون نیاز به دوربر با دو تکنیک متفاوت (به زبان فارسی) +۱ نرم افزار روتوش+پلاگین روتوش پوست پرتقالی نیز قرار دارد. این مجموعه جهت عکس هایی آماده شده که شما آن ها را با بکگراند سیاه یا سفید  گرفته اید (اکثر عکس های آتلیه ای) و در نظر دارید با نمای گرافیکی خاص و  یا حالت رنگی فشن یا ایجاد جلوه ای زیبا طراحی و چاپ کنید.

برای مشاهده اطلاعات و نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

فون عروس و داماد 51

 مجموعه فون حرفه ای عروس و اسپرت ۵۱ :تعداد۲۰ فون دیجیتال عروس و داماد و اسپرت|سایز: ۳۰ در ۶۰ قابلیت بزرگ نمایی تا ۴۰ – ۸۰ بدون افت کیفیت |کاربرد: عروس و داماد, فشن, اسپرت. در این مجموعه فیلم آموزش قرار دادن عکس در فون بدون نیاز به دوربر با دو تکنیک متفاوت (به زبان فارسی) + ۱نرم افزار روتوش + پلاگین روتوش پوست پرتقالی نیز قرار دارد.

برای مشاهده نمونه ها و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 فون عروس 52

مجموعه فون حرفه ای عروس و اسپرت ۵۲:تعداد ۲۰ فون دیجیتال عروس و داماد و اسپرت|سایز: ۳۰ در ۶۰ |کاربرد: عروس و داماد, فشن, اسپرت.

برای اطلاعات و مشاهده نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

فون عروس و اسپرت 53

مجموعه فون حرفه ای عروس و اسپرت ۵۳: در این مجموعه تعداد۲۴ عدد از فون های عروس و اسپرت که تعدادی از آن ها به صورت سه بعدی طراحی شده است.

تعداد: ۲۴ فون دیجیتال عروس و داماد و اسپرت|سایز: ۳۰ در ۶۰ |کاربرد: عروس و داماد, فشن, اسپرت .

برای مشاهده نمونه ها و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

نحوه خرید بصورت فروش ویژه (مدت محدود) : جمع قیمت این ۵ مجموعه جدید به همراه هزینه ی پستی ۱۱۳ هزار  تومان می شود ولی برای آن دسته از دوستانی که تمام ۵ مجموعه را به صورت یکجا در طرح فروش ویژه در این مدت، خرید نمایند قیمت مجموعه ۹۰ هزار تومان و هزینه پست آنان رایگان محاسبه می شود.

ضمنا می توانید از این قسمت یک اشانتیون نیز انتخاب کنید.

پس از این مدت تخفیف ویژه برداشته خواهد شد و مجموعه با قیمت اصلی خود به فروش می رسد

برای پرداخت آنلاین مبلغ  ۵ مجموعه ، فروش ویژه (۹۰هزارتومان )  روی دکمه ی زیر کلیک کنید

فون عروس

ارسال مجموعه با پست پیشتاز انجام خواهد شد

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین ندارید، برای دریافت شماره حساب و یا کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید

پس از اتمام خرید و واریز وجه  حتما با شماره های   ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۲۹ ویا

۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰ تماس بگیرید

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.