⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فیلم آموزشی

 آموزش دوربین دیجیتال Canon EOS 6D

آموزش کار با دوربین دیجیتال Canon EOS 6D را در این مطلب در چند قسمت تهیه کرده ایم. این آموزش که به زبان انگلیسی می باشد، بصورت کاملا واضح و تصویری است، و راهنمای مفصلی در جهت استفاده از دوربین دیجیتال کانن EOS 6D است.

در این آموزش ها که از نحوه ی کار با دوربین، دکمه های مختلف این دوربین دیجیتال و … تا نحوه ی عکاسی توسط این دوربین حرفه ای ، با تنظیمات مختلف توضیح داده شده، می توانید تسلط خوبی در استفاده از این دوربین دیجیتال بدست آورید.

Canon DLC EOS 6Dبرای دانلود رایگان این مجموعه فیلم آموزشی تنظیمات دوربین دیجیتال حرفه ای  به ادامه مطلب بروید.

متد های مختلف اتو فوکوس ، و نحوه ی فیلم گرفتن با این دوربین از موضوعاتی است که در قسمت دوم این ویدئو خواهید دید.

نحوه ی اتصال این دوربین به کامپیوتر و رجیستر کردن آن در سایت این دوربین دیجیتال را در قسمت سوم آموزش خواهید دید.

این فیلم آموزشی ، درمورد آپشن های آماده و اتو آپشن های این دوربین که بطور پیش فرض آماده شده و با زدن دکمه های مختلف روی عکس ها اعمال می شود، در قسمت چهارم اطلاعاتی به شما می دهد.

در بخش پنجم این آموزش دوربین کانن ، یاد می گیرید که کیفیت و سایز عکس ها را در دوربین چگونه تنظیم کنید. و همچنین تنظیماتی را به شما آموزش می دهد که بتوانید توسط آن عکس های شارپ تر و با جزئیات بیشتری بگیرید.

در بخش ششم این آموزش دوربین حرفه ای کانن ۶D به شما آموزش می دهد که چگونه یک عکس Multiple exposure یا چندگانه بگیرید. این اصطلاح زمانی در مورد یک عکس بکار می رود که یک منظره مثلا به مدت یک ثانیه تصویر برداری و ثبت شود.

برای مثال چراغ ماشین ها در شب بمدت یک ثانیه تصویر برداری شود که حالت حرکت و کشیدگی نور چراغ ماشین در عکس ثبت شود.

در بخش هفتم با نحوه ی عکاسی و ایجاد یک عکس HDR یا تصویر High-dynamic-range آشنا خواهید شد. در واقع در این قسمت یاد میگیرید که تنظیمات دوربین را چگونه اعمال کنید تا بتوانید یک عکس اچ دی آر را ایجاد کنید. تصاویر HDR درخشندگی و شدت بیشتری از نور و رنگ را دارند.

در پارت هشتم به شما نحوه ی تنظیمات دوربین برای ذخیره ی عکس بصورت JPG و RAW و تفاوت این دو فرمت را توضیح می دهد.

این فیلم آموزشی در بخش نهم در مورد auto exposure bracketing اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار خواهد داد.

در بخش دهم این آموزش دوربین حرفه ای low light shooting –  در مورد تنظیمات ISO توضیحاتی داده شده است.

در بخش دوازده در مورد سیستم Auto focus در دوربین و نقطه های فوکوس در دوربین یاد خواهید گرفت و بخش سیزدهم Time Code operation معانی هر کدام از اعداد در تایم فیلمبرداری توضیح داده می شود.

در قسمت ۱۴ این آموزش در مورد تکنولوژی GPS و نحوه ی فعال کردن آن در این دوربین یاد میگیرید و در بخش پایانی که پانزدهمین قسمت می باشد، نحوه استفاده از Wi-Fi  یا تکنولوژی وایرلس و فعال سازی این امکان در دوربین دیجیتال کانن EOS 6D توضیحاتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.