⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : نرم افزارهای عکاسی و آتلیه

نرم افزار حذف سوژه از بک گراند – آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که سوژه موجود در یک تصویر را برای طرحی خاص نیاز داشته باشید ، اما بک گراند آن را نخواهید؟ Stepok Recomposit Pro دقیقاً برای این نیاز توسعه داده شده است !

Stepok Recomposit Pro قادر است با ابزارهایی پیشرفته و حرفه ای ، در سریع ترین زمان ممکن بک گراند تصاویر را برایتان جدا کرده و فقط سوژه مورد نظر را به شما تحویل دهد. مهم نیست سوژه مورد نظر با بک گراند چه مقدار با یکدیگر در تداخل باشند ، Recomposit به سادگی می توان شکل مورد نظر را برایتان جدا کرده و تصویر نهایی را به صورت Transparent برای فایل خروجی آماده سازی کند.

Recomposit دارای دو حالت اتوماتیک و دستی است که به شما اجازه می دهد ابتدا تصاویر مورد نظر را به صورت اتوماتیک امتحان کنید ، در صورتی که فایل خروجی متناسب با نیاز شما بود آن را ذخیره می کنید ، در غیر این صورت می توانید فرآیند را به صورت دستی و با دقت بیشتری بر عهده بگیرید.

نرم افزار حذف بک گراندجدیدترین نسخه از Recomposit به همراه کرک فعال ساز از ادامه مطلب قابل دانلود است. ضمنا اطلاعات کامل در مورد نحوه ی نصب نرم افزار در فایل Readme.txt که در فایل فشرده قرار گرفته موجود است.

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۱ نظر ارسال شده
      1. کاربران گرامی سایت پی اس دی ها، اطلاعات کامل در مورد نحوه ی نصب نرم افزار در فایل Readme.txt که در فایل فشرده قرار گرفته موجود است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.