⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون یلدا, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

۶ فون و بک گراند فتوشاپی شب یلدا یا چله به صورت لایه باز در ابعاد بزرگ و Dpi300 جهت چاپ عکس شب یلدا یا شب چله جهت خرید دانلودی  قرارداده ایم که بلافاصله پس از پرداخت مبلغ پی اس دی ها، لینک دانلود به ایمیل شما می آید و می توانید آن ها را دانلود کنید.
بک گراندهای لایه باز زیر به صورت PSD جهت دانلود ویژه  قرار داده شده است که بسیار پرکاربرد برای مهد کودکها و مدارس می باشد.
شب یَلدا یا شب چلّه بلندترین شب سال در نیم‌کرهٔ شمالی زمین است.این شب به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) اطلاق می‌شود. ایرانیان و بسیاری از دیگر اقوام شب یلدا را جشن می‌گیرند و با گرفتن عکس یادگاری خاطرات آن را زنده نگه می دارند.

فون مدرسه شب یلدا

بک گراند شب یلدا بصورت کارت پستالی که شبیه سن تئاتر طراحی شده و از این فون psd زیبا جهت طراحی عکس های مهد کودک در جشن انار نیز می توانید استفاده کنید.

فون مدرسه شب چله

بک گراند یا فون دیجیتالی لایه باز زیر نیز بصورت کاملا لایه لایه طراحی شده و تمام لایه ها از جمله کتاب دیوان یا فال حافظ، انار دانه دانه و فانوس زیبا و دیگر لایه ها کاملا از هم جدا هستند.

بک گراند لایه باز شب یلدا

بک گراند لایه باز کارت پستالی زیر نیز شب یلدا را نشان می دهد با ماه درخشان ، انار و المان هایی از شب چله در آن استفاده شده که جهت طراحی عکس مدارس مناسب است.

بک گراند لایه باز شب یلدا

بک گراند کارت پستالی زیر نیز در ابعاد بزرگ و کیفیت عالی طراحی شده و تمامی لایه های شمع ، انار ، دیوان یا فال حافظ و … در لایه های جداگانه قرار گرفته اند.

فون مدرسه شب چله

بک گراند psd سفره ی شب یلدا که در مهد کودک  با انواع میوه ها میوه آرایی وچیده شده و بصورت سنتی تزئین شده و مناسب عکاسی از کودک در شب یلدا می باشد.

شب یلدا

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.