⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

نمایانگر فایل psd در ویندوز ۷ و ۸ – با توجه به اینکه در ویندوز۷ و ویندوز۸  فایلهای PSD در My Computer امکان نمایش و یا دیدنش قبل از بازکردن در فتوشاپ وجود ندارد وشما فقط آرم شرکت ادوب یا PSD را برروی تصویر فتوشاپی خود می بینید و برای دیدن آن زمان زیادی را برای باز کردن در فتوشاپ باید صرف نمایید.
سایت پی اس دی ها برنامه ای کم حجم را ارائه کرده است که با نصب آن در چند ثانیه، مشکل نمایش فایل های پی اس دی در ویندوز ۷و۸ را برطرف می کند. این نرم افزار روی ویندوز سون تست شده و شما با نصب آن تمام فایلهای PSD را بدون نیاز به باز کردن درفتوشاپ در محیط ویندوز مشاهده خواهید کرد. با استفاده از نرم افزار کم حجم Ardfry PSD Codec 1.6.1.0 دیگر نیازی به نصب نرم افزار‌های حجیم برای مشاهده فایل‌های PSD و PSB نخواهید داشت .
یکی دیگر از قابلیتهای این نرم افزار تبدیل فرمت PSD به فرمت BMP و jpg  می باشد که شما کافیست با کلیک سمت راست بر روی عکس بدون نیاز به باز کردن فایل در فتوشاپ آنرا به فرمت دیگر تبدیل نمایید.
این برنامه برای موسسات چاپی ، کانون های گرافیکی ، آتلیه های عکاسی ، چاپخانه های عکاسی دیجیتال و لابرتواهای چاپ عکس بسیار پرکاربرد می باشد.

 با استفاده از این برنامه کاربردی شما به وسیله برنامه‌های مشاهده عکس داخل خود ویندوز مانند Windows Photo Viewer, Windows Photo Gallery and Windows Live Photo Gallery قادر خواهید بود تا تصاویر با فرمت پی اس دی را اجرا کنید . این نرم افزار قابل نصب بر روی ویندوز‌های ۶۴ و ۳۲ بیتی بوده و بر روی سیستم عامل‌های Windows 8 , Windows 7, Windows Vista و Windows XP قابل نصب و اجراست . اکنون با می‌توانید آخرین ورژن نرم افزار Ardfry PSD Codec را همراه با کرک کامل از سایت پی اس دی ها دانلود کنید.

psd-Ardfry

برای دانلود رایگان نرم افزار نمایانگر فایل پی اس دی با عنوان Ardfry.PSD.Codec.1.6.1.0 به صورت رایگان از سایت تخصصی آتلیه دیجیتال ، به ادامه مطلب بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.