⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون کودک, دانلود ویژه

دانلود آلبوم ایتالیایی کودک پی اس دی

دانلود آلبوم ایتالیایی کودک پی اس دی زیبای زیر را در این مطلب در قالب ۲ برگ psd آماده کرده ایم. این دو طرح لایه باز پی اس دی بصورت کاملا لایه لایه و در ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر توسط گروه گرافیکی نگار آماده ی طراحی و استفاده شده اند.

این فایل های لایه باز تمپلیت آلبوم دیجیتال کودکانه با طرح زمستان و منظره ی برفی و ساعت و خرس عروسکی و … طراحی شده است که تمامی لایه ها بصورت جداگانه می باشند.

برای طراحی عکس کودک با این دو برگ آلبوم عکس نیازی به دور بر سوژه ندارید و فقط کافیست عکس خود را روی بک گراند سفید بگیرید و با تکنیک های فتوشاپ در این فون ها قرار دهید.

کیفیت این فون های لایه باز عالی می باشد. این فون و بک گراند های کودکانه و طرحهای آماده به شما کمک می کند تا بتوانید آلبوم عکس کودک زیبایی را طراحی نمایید ، این طرح لایه باز توسط سایت پی اس دی ها گروه گرافیکی نگار طراحی و در اختیار شما قرار گرفته شد.

این فون های آتلیه ای کودک را می توانید بصورت کامل مشاهده نموده و دانلود کنید. این طرح های لایه باز به شما کمک می کند که عکس های زیبایی از کودک طراحی کنید.
تمامی لایه هادر این طرح های psd بصورت کاملا جدا جدا و قابل تفکیک می باشند.

برای دانلود بلافاصله پس از پرداخت وجه، روی دکمه ی خرید کلیک کنید و ایمیل خود را دقیق وارد کنید.

آلبوم ایتالیایی کودک

دانلود آلبوم ایتالیایی کودک پی اس دی

دانلود ۲ برگ آلبوم ایتالیایی کودک پی اس دی| ۳۰ در ۶۰ سانتی متر | کیفیت عالی

دانلود آلبوم ایتالیایی کودک پی اس دی

دانلود ۲ برگ آلبوم ایتالیایی کودک پی اس دی | ۳۰ در ۶۰ سانتی متر | کیفیت عالی

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.