⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور

دانلود فریم و قاب عکس کودک Png

دانلود فریم و قاب عکس کودک Png زیر را در این مطلب جهت دانلود رایگان قرار داده ایم. این قاب زیبا که تصویری از یک گل است، در ابعاد ۱,۲۰۰px × ۱,۶۰۰px می باشد که کیفیتی عالی دارد.

فریم های عکس دیجیتالی مختلفی در سایت پی اس دی ها وجود دارد،  فریم عکس های دیجیتال زیبای دیگر برای دانلود رایگان در پست های مختلف سایت آماده شده است. این قاب عکس های کودکانه که برای تزئین عکس کودک بسیار مناسب است، فرمت png دارد و براحتی برای هر کسی قابل استفاده است.

این فریم ها با شخصیت های کارتونی متفاوت طراحی شده اند، شخصیت های کارتونی مثل سیندرلا، سفید برفی، شخصیت کارتونی کارتون زیبای خفته و …در این قاب های زیبا استفاده شده است.

برای استفاده این قاب عکس های دیجیتالی کودک آن را در فتوشاپ باز کنید و عکس کودک خود را پس از روتوش و ویرایش در این قاب عکس ها قرار دهید. در ادامه مطلب چند نمونه از استفاده و طراحی عکس با این فریم های عکس دیجیتال را ببینید و دانلود کنید.

برای دانلود رایگان این فریم پی ان جی به ادامه پست مراجعه کنید.

دانلود فریم و قاب عکس کودک Png

دانلود فریم و قاب عکس کودک Png

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.