⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : ژست

مدلهای ژست عاشقانه عروس و داماد در برف

مدلهای ژست عاشقانه عروس و داماد در برف و زمستان را در این مطلب بصورت رایگان آماده کرده ایم. شما میتوانید به راحتی با کمی تمرین و وسعت دید هنری خودتان از ژست عروس و داماد نمونه ای که در این مجموعه قرار دارد استفاده کنید و سپس عکس های خود را در حالات و فرم های گوناگون و زیبا عکاسی کرده و یک مجموعه بسیار زیبا از عکس دو نفره را بگیرید و برای خود گردآوری کنید.

عکاسی در برف می تواند برای بسیاری از عکاسان چالش بر انگیز باشد، چراکه در این فصل سیستم نورسنجی دوربین آن ها با کنتراست یا تضاد بالا و سطوح منعکس کننده نور رو به رو است. با دانستن مراحلی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد اعتماد به نفس این را پیدا می کنید تا در زمستان در هر شرایط آب و هوایی بتوانید عکسهایی با نور مناسب بگیرید.
اکثر دوربین های دیجیتالی مدرن از سیستم نورسنجی قدرتمندی برخوردار هستند، اما باز هم باید از آن ها به درستی استفاده کرد تا عکسی با شرایط نوری مناسب داشته باشیم.

نورسنج دوربین شما نور منعکس شده را اندازه گیری کرده، سپس محاسبه می کند که نوردهی یا اکسپوژر چه باید باشد. هنگام عکاسی از برف مشکل اینجاست که نور انعکاس یافته از سطوح روشن با نور منعکس شده از سطوح تیره تفاوت زیادی دارد، و این نورسنجی را با مشکل مواجه می کند.

اگر در شرایطی عکاسی می کنید که مقادیر زیادی از طیف های نور در صحنه وجود دارد ، مانند عکاسی از آسمان، آبی شفاف یا عکاسی از برف، نورسنجی دوربین نور کمی را برای عکس به عنوان نور مناسب در نظر می گیرد (نوردهی عکس را کم می کند – عکس را underexpose می کند) و عکسهای شما تاریک ثبت می شوند.

برای دانلود رایگان و مشاهده این ژست های عکاسی به ادامه مطلب سایت پی اس دی ها بروید.

مدلهای ژست عاشقانه عروس و داماد در برف

مدلهای ژست عاشقانه عروس و داماد در برف

مدلهای ژست عاشقانه عروس و داماد در برف

ژست عکس عروس مدلهای ژست عاشقانه عروس و داماد در برفمدلهای ژست عاشقانه عروس و داماد در برف

ژست عکس عروس و داماد مدلهای ژست عاشقانه عروس و داماد در برف

بقیه ژست های عروس و داماد را از لینک زیر دانلود کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.