⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون نوروز, دانلود فون کودک, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود طرح لایه باز عید نوروز و هفت سین

دانلود طرح لایه باز عید نوروز و هفت سین را در دو طرح لایه باز کاملا پی اس دی دراین مطلب از سایت پی اس دی ها آماده کرده ایم. این دو فایل لایه باز سفره هفت سین مناسب طراحی بنر و طراحی عکس کودک در کنار سفره ی هفت سین در مناسبت نوروز می باشند.

ابعاد این دو فایل لایه باز psd نوروز و هفت سین ۱۶ در ۲۱ سانتی متر و ۲۰ در ۲۵ سانتی متر می باشد و با دی پی آی ۳۰۰ توسط گروه گرافیکی نگار طراحی شده اند.

هفت‌سین سفره‌ای است که ایرانیان هنگام نوروز می‌آرایند. اعضای خانواده معمولاً لحظهٔ تحویل سال را در کنار سفرهٔ هفت‌سین می‌گذرانند. بعضی سفره را در مدت سیزده روز نوروز نگه می‌دارند و در پایان این دوره، در روز سیزده نوروز، سبزه را به آب می‌دهند.
در سفرهٔ هفت سین معمولاً هفت جزء یا بیشتر که با حرف سین آغاز می‌شوند قرار می‌گیرد که معمولاً از مجموعهٔ زیر انتخاب می‌شوند: سیر، سیب، سبزه، سنجد، سرکه، سمنو، سماق، سنبل، سکه، سپند، سپستان، سوهان، سوسن، سرمه، سنگک، سبزی، سیاهدانه. از این سین‌ها (و نیز اجزاء دیگر این سفره) معمولاً به نماد مفاهیمی چون نوزایی، باروری، فراوانی، ثروت، و مانند آنها یاد می‌شود. بعضی نیز این اجزاء را به خدایان ایران باستان، بالاخص آناهیتا و سپندارمذ، ایزدبانوهای آب و خاک، نسبت می‌دهند.

سبزه از اجزای اصلی سفره شمرده می‌شود و معمولاً از گندم، یونجه، یا عدسِ سبزشده است که ممکن است بر کوزه سبز کنند. از دیگر اجزای خاص‌تر این سفره می‌توان از سمنو و سنبل نام برد که در مواقع دیگر سال کمتر حضور دارند.

ناگفته نماند که برخی از اجزاء ، که بسیاری از مردم در سفره هفت سین قرار می دهند، نادرست است. زیرا همه ی آن اجزاء باید دارای منشاء گیاهی و خوردنی باشند.

فایل لایه باز سفره هفت سین

دانلود طرح لایه باز عید نوروز و هفت سین

جهت مشاهده ی فایل دوم و دانلود ویژه ی هر دو فایل نوروز به ادامه مطلب بروید.

1616-2

دانلود طرح لایه باز عید نوروز و هفت سین

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.