⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : پلاگین فتوشاپ

حذف نویز و افزایش کیفیت تصاویر با Topaz DeNoise

حذف نویز و افزایش کیفیت تصاویر با Topaz DeNoise v5.1.0 – همانطور که می دانید فتوشاپ یکی از قدرتمندترین برنامه هایی است که در زمینه طراحی ساخته شده است و این برنامه یک سری افزودنی ها دارد که شما را در طراحی های حرفه ای کمک می کند. این افزودنی ها می توانند کارهایی را برای شما انجام دهند که بسیار مشکل و یا وقت گیر هستند. Topaz DeNoise همانطور که از نام آن پیداست پلاگینی برای از بین بردن و حذف نویز ها در تصاویر می باشد و با وجود تنظیم موجود هیچ افت کیفیتی نخواهید داشت و کیفیت تصاویر را می توانید بصورت کاملا چشمگیر افزایش دهید. این پلاگین را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی اس دی ها دریافت نمایید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Topaz DeNoise :
– قابلیت حذف نویز و بازیابی جزئیات یک تصویر
– توانایی حفظ جزئیات هنگام حذف نویز
– توانایی حفظ کیفیت تصویر
– افزایش کیفیت تصویر
– حذف موارد زاید عکس
– و …
اما وجه تمایز Topaz DeNoise نسبت به سایر پلاگین های فتوشاپ در چیست؟
Topaz DeNoise پلاگین فتوشاپ حذف نویز و بازیابی جزئیات عکس می باشد. تکنولوژی جدید استفاده شده در این پلاگین باعث می‌شود تا در روند حذف نویز از تصویر، جزئیات از بین نرفته و در بالاترین حالت کیفی باقی بمانند.
در هنگام استفاده از Topaz DeNoise متغیرهای متعددی وجود دارند که می‌توانید با تنظیم آنها بهترین نتیجه را بدست آورید.

نحوه کرک کردن نرم افزار و نصب آن بصورت فارسی در فایل فشرده در این مطلب قرار داده شده و براحتی از طریق این آموزش می توانید این پلاگین فتوشاپ را رجیستر نمایید.

حذف نویز و افزایش کیفیت تصاویر با Topaz DeNoise

مشخصات و اطلاعات فایل

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.