⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند عکس کودک, دانلود فون کودک, فون كودك, فون کودک لایه باز

فون psd کودک با بک گراند شکلات ها

فون کودک لایه باز psd برای طراحی عکس کودک که طراحی ای از گروه گرافیکی نگار (فرخی) می باشد و شامل ۱ پی اس دی لایه لایه است.

کیفیت این فون لایه باز عالی می باشد. این فون و بک گراند کودکانه و طرحهای آماده به شما کمک می کند تا بتوانید عکس کودک زیبایی را طراحی نمایید ، این طرح لایه باز توسط سایت پی اس دی ها گروه گرافیکی نگار طراحی و در اختیار شما قرار گرفته شد.

این فون های آتلیه ای کودک را می توانید مشاهده نموده و دانلود کنید. این طرح های لایه باز به شما کمک می کند که عکس های زیبایی از کودک طراحی کنید.
تمامی لایه هادر این طرح های psd بصورت کاملا جدا جدا و قابل تفکیک می باشند. در این طرح لایه باز لیوان های شکلات، آسمان و ابر ها ،زمینه ی عکس و… همه و همه در لایه های جدا قرار دارند.

در این فون کودک لایه باز psd تمامی لایه ها در نرم افزار فتوشاپ قابل تفکیک و ویرایش هستند. برای طراحی عکس کودک در اکثر این فون های کودکانه پی اس دی عکس نیازی به دور بر سوژه ندارید و فقط کافیست عکس خود را روی بک گراند سفید بگیرید و با تکنیک های فتوشاپ در این فون ها قرار دهید.

شما می توانید عکس هایی از ژست های متفاوت و زیبای نوزاد و یا کودک عزیز خود را در این فون لایه باز کودک زیبا قرار دهید و به راحتی پس از گرفتن عکس از کودک خود عکس را در فتوشاپ باز کرده و پس از باز کردن فایل بک گراند در فتوشاپ ،عکس را در روی  لایه ی اصلی بگذارید و دوربر کنید و سپس ازفایل مورد نظر خروجی JPG گرفته وسپس به اندازه ی دلخواه بر روی شاسی یا تخته چاپ کرده و بر روی دیوار اتاق کودک نصب کنید

فون psd کودک با بک گراند شکلات ها

فون psd کودک با بک گراند شکلات ها

برای دانلود فون psd کودک با بک گراند شکلات ها روی لینک دانلود در پایین این مطلب کلیک کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.