⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه

بک گراند عکس پرسنلی آتلیه

دانلود ۹ بک گراند عکس پرسنلی با کیفیت عالی  به صورت تک لایه و با ابعاد مناسب برای چاپ عکس های آتلیه بدون نیاز به پرده فون را برایتان قرار داده ایم.
این فایل ها از زیباترین بک گراند های عکس پرسنلی که در آتلیه ها استفاده می شود تشکیل شده است که کاربرد بسیار زیادی برای کار شما دارد زیرا همگی با کیفیت بسیار بالا و در حد بسیار عالی برای چاپ برخوردارند و مناسب چاپ عکس تا سایز ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ پیکسل نیز میباشند. شما دوستان همراه سایت پی اس دی ها به راحتی می توانید از این فایل های زیبا برای بک گراند عکس های پرسنلی استفاده کنید.

کیفیت این بک گراند های عکس پرسنلی بسیار بالاست در حدی که می توانید برای طراحی عکس های آتلیه ای در ابعاد بزرگ و برای چاپ روی شاسی نیز استفاده کنید.

بک گراند عکس پرسنلی

بک گراند عکس پرسنلی| jpg

این بک گراند ها با طرح های مختلف نقاط نورانی و قلب و برگ با رنگ های متفاوت در ادامه مطلب قابل دانلود است.

بروز ترین وب سایت تخصصی آتلیه در ایران ( پی اس دی ها ) جدیدترین و به روزترین محصولات آتلیه های عکاسی ، فون ها ، آلبوم عروس و بک گراندهای کودک را برای شما کاربران و عکاسان عزیز به صورت رایگان فراهم می کند.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.