⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود فون اسپرت, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

دانلود طرح لایه باز آلبوم ایتالیایی عروس

دانلود طرح لایه باز آلبوم ایتالیایی عروس ۱۶۵۰ را در قالب ۳ فایل پی اس دی بصورت خرید آنلاین در این مطلب قرار داده ایم. این ۳ بک گراند لایه باز زیبا از فون حرفه ای ۴۰ و فون حرفه ای ۴۱ و فون حرفه ای ۴۲ طراحی گروه گرافیکی نگار گلچین شده و با کلیک روی هر کدام می توانید مجموعه کامل این بک گراند های عروس و اسپرت را مشاهده کنید.

این ۳ فون پی اس دی آلبوم ایتالیایی در ابعاد ۳۰ در ۶۰ و ۴۰ در ۸۰ سانتی متر بدون افت کیفیت قابل چاپ و طراحی می باشند. برای خرید آنلاین این سه بکگراند با کیفیت آلبوم دیجیتال لازم است که ایمیل خود را بصورت دقیق وارد کرده و با وارد کردن نام و نام خانوادگی و پرداخت آنلاین مبلغ ؛ لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت نمایید.

تمامی لایه های این بک گراند ها، اعم از لایه های نور و تشعشعات نوری، لکه ها و خراشیدگی دیوار، قاب ها ، فریم ها و … کاملا از هم جدا هستند و شما می توانید طبق سلیقه خود بک گراند را برای طراحی ویرایش کنید.

فراوانی لایه ها در طراحی های گروه گرافیکی نگار امکان مانور بیشتری را روی فون ها به شما می دهد.

دانلود طرح لایه باز آلبوم ایتالیایی عروسآلبوم ایتالیایی اسپرت | ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر| کیفیت عالی

دانلود طرح لایه باز آلبوم ایتالیایی عروس آلبوم ایتالیایی اسپرت | ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر| کیفیت عالی دانلود طرح لایه باز آلبوم ایتالیایی عروسآلبوم ایتالیایی عروس و داماد | ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر| کیفیت عالی

بعد از پرداخت، دو ایمیل به ایمیلی که وارد کرده اید ارسال خواهد شد که یکی از این ایمیل ها مشخصات تراکنش را نشان می دهد و ایمیل دیگر، لینک دانلود خواهد بود. چنانچه لینک دانلود در قسمت inbox ایمیل تان نبود، لطفا  قسمت spam/bulk ایمیل تان را نیز چک کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.