⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود ویژه

دانلود فون عکس اسپرت

دانلود فون عکس اسپرت زیر را در این مطلب بصورت رایگان اماده کرده ایم. این فون عکاسی که در ابعاد ۳۰ در ۶۰ طراحی شده، برای طراحی عکس آلبوم ایتالیایی در این ابعاد و تا سایز ۴۰ در ۸۰ نیز مناسب است.

این طرح های آماده فون psd عروس و اسپرت به شما کمک می کند تا بتوانید عکس های آتلیه ای زیبایی را طراحی کنید. این طرح های لایه باز فون psd عروس و اسپرت توسط سایت پی اس دی ها از گروه گرافیکی نگار در دسترس شما قرار گرفته است.

دانلود آلبوم ایتالیایی اسپرت و فشن دانلود بک گراند فتوشاپ لایه باز اسپرت فونت عاشقانه و فانتزی بک گراند آتلیه اسپرت پی اس دی

در این فایل های لایه باز فون پی اس دی اسپرت ، لایه از بک گراند جدا هستند و براحتی قابل جابجایی و حذف و ویرایش می باشند. برای قرار گیری عکس خود در این پی اس دی ها ی اسپرت نیازی به دوربرکردن عکس خود ندارید، بلکه تنها لازم است عکس خود را در لایه ی پایینی بک گراند psd قرار داده و سپس بخشی از عکس ها را پاک کنید و یا با ابزار پاک کن نرم کمرنگ نمایید.

برای دانلود این بک گراند عکاسی آلبوم ایتالیایی به ادامه مطلب بروید.

دانلود فون عکس اسپرت

۱ پی اس دی کاملا لایه باز | آلبوم ایتالیایی ۳۰ در ۶۰ سانتی متر| کیفیت عالی

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.