⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

فون عکاسی عروس

بدون دیدگاه
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, فون آتلیه, فون عروس و داماد, فون فشن و اسپرت

فون عکاسی عروس

دانلود رایگان آلبوم دیجیتال عروس یا فون عکاسی عروس به صورت کاملا پی اس دی psd و در ابعاد ۴۰ در ۶۰ سانتی متر و دی پی آی ۳۰۰ که برای طراحی آلبوم ایتالیایی عروس و اسپرت را در این مطلب آماده کرده ایم.

این طرحهای آماده فون و قاب عروس و داماد به شما کمک می کند تا بتوانید آلبوم و قاب عکس عروس زیبایی را طراحی نمایید ، این طرح های لایه باز عروس داماد توسط سایت پی اس دی ها ، گروه گرافیکی نگار، در دسترس شما قرار گرفته. شما بدون دوربر کردن سوژه می توانید عکس عروس و داماد خود را در این فریم ها و قاب های عکس دیجیتالی زیبا قرار دهید. به این صورت که عکس را در مکان مشخص شده در فون در لایه ی مورد نظر جایگزین کنید و عکس خود را ذخیره کنید.
این فون و بک گراندها بصورت دانلود رایگان برای شما آماده شده است. تمامی فایل هایی که در تصاویر زیر مشاهده میکنید شامل لایه های جدا و قابل تفکیک هستند و نوشته های فانتزی و فریم های مختلف استفاده شده در آن ها نیز بصورت جداگانه در لایه های مجزا قرار دارند.

این فون آتلیه ای عکاسی را در ادامه مطلب می توانید دانلود کنید.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید.

فون عکاسی عروس

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.