⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, فون آتلیه, فون عروس و داماد

آلبوم دیجیتال جدید عروس و داماد

آلبوم دیجیتال جدید عروس و داماد با بک گراند روشن و گل های صورتی و گل بهی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در این مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است.

سایت پی اس دی ها (گروه گرافیکی نگار) اولین مبتکر طراحی فون بدون نیاز به دور بر کردن سوژه، در این ساعت، بک گراند کاملا لایه باز آلبوم عروس زیر را برای شما قرار داده که در ابعاد ۳۰ در ۶۰ و کیفیت عالی طراحی شده است.

این فون آلبوم ایتالیایی زیبا را از مجموعه فون حرفه ای ۴۲ ، طراحی گروه گرافیکی نگار، گلچین کرده ایم و در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم.

این طرح های آماده فون psd عروس و اسپرت به شما کمک می کند تا بتوانید عکس های آتلیه ای زیبایی را طراحی کنید. این طرح های لایه باز فون psd عروس و اسپرت توسط سایت پی اس دی ها از گروه گرافیکی نگار در دسترس شما قرار گرفته است.

دانلود آلبوم ایتالیایی اسپرت و فشن دانلود بک گراند فتوشاپ لایه باز اسپرت فونت عاشقانه و فانتزی بک گراند آتلیه اسپرت پی اس دی

در این فایل های لایه باز فون پی اس دی اسپرت ، لایه های دود و هاله های غبار و دود و … از بک گراند جدا هستند و براحتی قابل جابجایی و حذف و ویرایش می باشند. برای قرار گیری عکس خود در این پی اس دی ها ی اسپرت نیازی به دوربرکردن عکس خود ندارید، بلکه تنها لازم است عکس خود را در لایه ی پایینی بک گراند psd قرار داده و سپس بخشی از عکس ها را پاک کنید و یا با ابزار پاک کن نرم کمرنگ نمایید.

در این سایت و سایت فروشگاهی پی اس دی ها، شما میتوانید نمونه هایی از آلبوم های دیجیتال طراحی شده توسط طراحان حرفه ای گروه گرافیکی نگار ویژه کودکان و عروس و اسپرت را مشاهده نمایید.

آلبوم دیجیتال جدید عروس و داماد

آلبوم ایتالیایی عروس و داماد| کاملا پی اس دی و لایه باز| ابعاد ۳۰ در ۶۰

برای دانلود این فون زیبا بصورت رایگان به ادامه مطلب بروید.

قبل از دانلود ، با کلیک روی لینک های زیر می توانید محصولات جدید پی اس دی ها را ببینید.


فون عروس و داماد و اسپرت ۵۵

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.