⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, فون آتلیه

بک گراند لایه باز آلبوم عروس و داماد

بک گراند لایه باز آلبوم عروس و داماد زیبایی را که در تصویر زیر مشاهده می کنید، برای طراحی عکس عروس و داماد و اسپرت در آلبوم ایتالیایی ، آماده کرده ایم و در این مطلب از سایت پی اس دی ها برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

این فون لایه لایه را می توانید در طراحی عکس های عروس و داماد خودتان در آلبوم دیجیتال براحتی استفاده کنید.

 این فون جدید با طراحی بروز برای عکس عروس و داماد و مخصوص آتلیه ، با فرمت پی اس دی و کیفیت فوق العاده بالا توسط گروه هنری “نگار” تولید و طراحی شده است. این فون با فرمت psd آماده شده و در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل میتواند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشد.
امیدواریم این فایل برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد. شما میتوانید یه راحتی عکس های مورد نظر خود را درون فون قرار داده و سپس آن را بر روی شاسی یا آلبوم دیجیتال چاپ کنید. وبسایت پی اس دی ها افتخار دارد که به عنوان تنها سایت ایرانی، جدیدترین وبه روزترین محصولات ،فون ها،آلبوم عروس،بک گراند،والپیپر و دیگر خدمات خود را به صورت کاملا رایگان برای شما کاربران عزیز فراهم می کند.

برای دانلود رایگان این فایل لایه باز آتلیه ای عکس، به ادامه مطلب بروید.

آلبوم ایتالیایی عروس و داماد

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.