⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : نرم افزارهای عکاسی و آتلیه

دانلود نرم افزار روتوش عکس فتوشاپ Beauty Retouch Panel

دانلود نرم افزار روتوش عکس فتوشاپ Beauty Retouch Panel v2.0 برای ویندوز و مکینتاش. نرم  افزار Beauty Retouch Panel یک نرم افزار حرفه ای و کامل برای روتوش عکس و افزایش سرعت و کیفیت می باشد که توسط تیمی از متخصین در این زمینه طراحی شده است. در این افزونه با فراهم شدن مجموعه ای از ابزارهای و اسکریپت ها و پیش تنظیمات این امکان فراهم شد است که با سرعت زیادی کار را پیش برد و بر سادگی این کار نیز می افزاید. این نسخه به طور کامل با نسخه های جدید فتوشاپ همخوانی دارد.

افزونه RA Beauty Retouch Panel برای Photoshop CC و Photoshop CC 2014 و همینطور Photoshop CS6 به جرات قدرتمندترین افزونه روتوش عکس برای نرم افزار فتوشاپ است که توسط متخصصان این رشته طراحی شده و برای روتوش عکس های پرتره و فشن کاربرد دارد. این افزونه دارای ابزارهای بسیار متنوع برای افزایش سرعت روتوش در نرم افزار فتوشاپ می باشد که امکانات قدرتمندری را مانند انواع براش، ابزارهای Select، Patch و … را در اختیار شما قرار می دهد.

ابزارهای Liquify و Tansform حرفه ای، آرایش صورت شامل آرایش پوست، آرایش چشم، حذف موی پوست و موی صورت از امکانات مهم این پنل می باشند.

برای دانلود رایگان این نرم افزار روتوش به ادامه مطلب بروید.

دانلود نرم افزار روتوش عکس فتوشاپ Beauty Retouch Panel


 

   
   
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.