⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : ژست

آموزش ژست گرفتن در عکس آتلیه

آموزش ژست گرفتن در عکس آتلیه ،یک چیز بین همه افراد مشترک است. آنها می خواهند در عکس فوق العاده تر از حالت عادی به نظر برسند.

عکاسی از افراد ترکیبی بحرانی از عوامل مختلف از جمله: نور پردازی در فضای بسته و در فضای آزاد، مکان یابی خلاق، برجسته سازی سوژه، ثبت احساسات و شخصیت فرد و آخرین و یکی از مهمترین آنها ژست گرفتن تشکیل شده است. که رعایت تک تک آنها در خلق تصویری زیبا حیاتی است.

کلید ترکیب بندی عکس برای هر پرتره خوبی در ژست و حالتی است که مدل شما برای عکس ایجاد می کند. این وظیفه شماست، پیامی که م یخواهید در عکستان دیده شود را به سوژه ی خود منتقل کنید. به کرات عکس هایی دیده ام که ژست و نورپردازی آنها خوب است ولی مدل، پیام اشتباهی را با حالت چهره خود منتقل می کند که به کلی عکس را خراب می کند.

ژست سوژه به این خاطر که خطوط و عناصر پویا درون کادر تصویر ایجاد می کند برای یک پرتره ضروری است. دانستن چگونه بیرون کشیدن این از مدل، برای شما حیاتی است. سوژه ی شما نمی داند چگونه ژست بگیرد، دست هایش را نگه دارد یا چه حالتی ایجاد کند – و اینها کار شما به عنوان یک عکاس است. در این مقاله من اینها را با به اشتراک گذاردن مقداری راهنمایی کاربردی درباره ی ژست گرفتن، به شما یاد خواهم داد.

ژست گرفتن چیزی جز زبان بدن نیست. انگشتی که جایی را نشان می دهد، شانه های افتاده، سر پایین و… هر کدام می تواند بیانگر حالت ها و خصوصیات شخصیتی فرد باشد. اصولا ژست گرفتن سوژه را عکاس می بیند و کنترل می کند و باید به سوژه خود بیاموزد چگونه احساسات خود را در تصویر به نمایش بگذارد حتی به این شیوه می توان از فرد شخصیتی متفاوت به نمایش گذاشت.

کمی بیشتر دقت کنید: فردی با اعتماد به نفس بالا با شانه های خمیده و سر پایین نمی ایستد. آنها راست می ایستند و چهره ای دارند که که گویی نسبت به زندگی شور و هیجان زیادی دارند. فردی که ساکت و گوشه گیر است نمی تواند به راحتی در وسط خیابان برقصد ولی کسی که پر انرژی و پر حرارت است هنگامی که صدای موسیقی را می شنود نا خودآگاه از جایش بلند می شود و شروع به حرکت می کند.

درباره آناتومی بدن فکر کنید: هر قسمت از بدن هر کسی حرف های زیادی برای درباره شخصیت او بیان می کند به خصوص اگر هر کدام از آنها در موقعیت درست قرار گرفته باشد. شما به عنوان عکاس چهره باید بتوانید هر عضو بدن را در جای مناسب قرار دهید و دانش خود را درباره زبان بدن تقویت کنید.

ژست گرفتن در عکس

در اینجا بعضی از اصول کلی برای ژست گرفتن را درتصاویر ادامه مطلب می بینید. آنها را ببینید و با استفاده از ترکیبی از آنها عکس های مختلف بگیرید و تاثیر این حرکت ها را در عکس های خود ببینید. به تدریج متوجه می شوید عکس هایی گرفته اید که با شما سخن می گویند.

آموزش ژست گرفتن برای عکس

آموزش ژست دادن به سوژه در آتلیه در مورد مفاصل،  یک قانون کلی برای همه مفاصل وجود دارد آنها را خم کنید. فرقی نمی کند مفصل زانو، آرنج، مچ و یا هر مفصل دیگری که می خواهد باشد این قانون درباره آن صادق است.

آموزش ژست گرفتن برای عکس

ژست عکاسی آتلیه

 

آموزش ژست گرفتن

آموزش ژست گرفتن برای عکس آموزش ژست گرفتن برای عکس. ساق ها اگر جدا از یکدیگر قرار گیرند احساس قدرت را القا می کنند. وقتی فرد ایستاده است یکی از ساق های سوژه باید وزن او را نگه دارد و ساق پای دیگر به سمتی یا به جلو تمایل داشته باشد و حتی می توانید پشت پای دیگر مانند رقصنده های باله قرار گیرد.

 ژست عکس آتلیه

ژست و فیگور عکس گرفتن در فضای باز و ساحل در حالت خوابیده

ژست عکس آتلیه

ژست عکس آتلیه در فضای باز

ژست عکس در فضای باز

ژست و حالت شانه ها در عکس آتلیه که بهتر  است شانه ها در یک سطح قرار نگیرند

ژست عکس در فضای باز

نمونه هایی از ژست و حالت دست و سر در عکس

ژست عکس در فضای باز

ژست عکس آتلیه

ژست عکس در فضای باز

نحوه ژست گرفتن در عکس در باسن، دختران و خانم ها بهتر است کمی باسن خود را به جلو متمایل نمایند تا کشیده تر به نظر برسند.

ژست عکس گرفتن

به حالت دست ها دقت کنید، انگشتان دختران باید بلند و زیبا باشد بنابراین به گونه ای عکس بگیرید که در آن انگشت ها باز باشد و کشیده دیده شوند، اما دست های پسران و آقایان بهتر است نیمه بسته باشد گویی سنگی در دست دارند

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.