⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون اسپرت

دانلود فون عکاسی ایتالیایی

دانلود رایگان فون عکاسی کاملا psd لایه باز قایل ویرایش در محیط نرم افزار فتوشاپ، این فون عکاسی به گونه ای است که کافی است شما آن را کاملا رایگان دانلود نموده و در محیط فتوشاپ آن را ویرایش نمایید.  این فون جدید با طراحی بروز برای عکس عروس و داماد و مخصوص آتلیه ، با فرمت پی اس دی و کیفیت فوق العاده بالا توسط گروه هنری “نگار” تولید و طراحی شده است. این فون با فرمت psd آماده شده و در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل میتواند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشد.
امیدواریم این فایل برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد. شما میتوانید یه راحتی عکس های مورد نظر خود را درون فون قرار داده و سپس آن را بر روی شاسی یا آلبوم دیجیتال چاپ کنید. وبسایت پی اس دی ها افتخار دارد که به عنوان تنها سایت ایرانی، جدیدترین وبه روزترین محصولات ،فون ها،آلبوم عروس،بک گراند،والپیپر و دیگر خدمات خود را به صورت کاملا رایگان برای شما کاربران عزیز فراهم می کند.

دانلود فون عکاسی ایتالیایی

دانلود فون عکاسی ایتالیایی

برای دانلود این بک گراند فون فتوشاپی psd  به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.