⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : نرم افزارهای عکاسی و آتلیه

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی

دانلود رایگان نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی ، در این پست برای شما علاقمندان به هنر گرافیک ، نرم افزاری برای تبدیل عکس ها به نقاشی قرار دادیم، این برنامه از قابلیت و آپشن های  زیادی مخصوصا در رابطه با اصلاح رنگ و نور تصویر خروجی برخوردار است و شما می توانید بصورت کاملا کاستمایز و متناسب با سلیقه شخصی خودتان اقدام به تبدیل عکس به نقاشی نمایید.

 شما فقط کافیست عکس مورد نظر خود را که در مناظر و یا سایر مناطق گرفته اید را وارد نرم افزار کنید و سپس خود نرم افزار به صورت خودکار ویرایش های لازم را بر روی آن انجام می دهد و در آخر عکس واقعی شما را تبدیل به عکس نقاشی می کند که البته برای طبیعی تر شدن عکس آن را در قابی شیک قرار می دهد تا به عکس نقاشی جلوه ی حقیقی تری را بدهد. همچنین اگر شما از کیفیت عکس تبدیل شده به نقاشی راضی نبودید می توانید به صورت دلخواه تنظیمات آنرا جا به جا کنید تا باعث کیفیت بیشتر نقاشی گردد. علاوه بر قابلیت تبدیل عکس به نقاشی، این نرم افزار دارای قابلیت های  جالب دیگری نیز می باشد.

در واقع در نرم افزار چندین مد مختلف قرار دارد که هر مد عکس شما را به عکس طراحی تبدیل می کند مد هایی مانند هاشور، چهار خانه، خطوط سیاه و سفید، شطرنجی، کارتونی و بسیاری از مد های دیگر. بعلاوه در این نرم افزار ابزارهای دیگری مانند ابزار نوشتن که می توانید پس از تبدیل عکس به نقاشی اسم خود را به گوشه نقاشی با فونت های بسیار زیبا اضافه کنید هم قرار گرفته اند. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار امکان چاپ آنی عکس تبدیل شده توسط پرینتر است زیرا در آن گزینه چاپ مستقیم قرار دارد که می توانید با استفاده از این گزینه به محض ساخته شدن نقاشی آن را بر روی کاغذ در سایزهای مختلف چاپ کنید.

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی

برای دانلود برنامه تبدیل عکس به نقاشی به ادامه مطلب بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.