⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس

دانلود آلبوم دیجیتال لایه باز عکس

دانلود آلبوم دیجیتال لایه باز عکس عروس و داماد رایگان با کیفیت بالا ۳۰۰ DPI  ، بصورت psd و لایه باز ، قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ ، برای طراحی انواع عکس و آلبوم های اتلیه ای ، تمامی اجزاء این فایل آلبوم دیجیتال عکس با کاربرد های فشن ، عروس و اسپرت قایل تفکیک می باشد ، یعنی اینکه بک گراند عکس ، طرح گل فلورال که بصورت دوران در فریم عکس عروس قرار گرفته همه قابل ویرایش هستند. اندازه این فایل ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر می باشد.

1749

برای مشاهده نمونه طرح در ابعاد بزرگتر روی عکس بالا کلیک کنید.

ضمنا آلبوم دیجیتال اصطلاحی تجاری است که در بین همکاران به آلبوم ایتالیایی هم معروف شده که البته در سایت پی اس دی ها ، پی اس دی های فراوانی از انواع آلبوم ایتالیایی یافت می شود که شما می توانید ان ها را دانلود و در طراحی آلبوم عکس عروس از آن ها استفاده کنید.

برای دانلود آلبوم دیجیتال لایه باز عکس به ادامه مطلب بروید

نتیجه گیری :

طرح لایه باز آلبوم دیجیتال لایه باز عکس ، کیفیت ۰۰ دی پی آی ، اندازه ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر ، مناسسب برای طراحی عکس عروس و داماد و فشن و اسپرت.


تبلیغات محصول فروشگاه ، معرفی پک ۶۴ فون عروس

۶۴

فون عکاسی پک شماره ۶۴  برای طراحی آلبوم عکس عروس، حاوی ۳۵ عدد فایل لایه باز باکیفیت بسیار بالا ۳۰۰ DPI  ، تماما psd لایه باز ، در ابعاد ۳۰ در ۶۰ که تا ۴۰ در ۸۰ بدون افت کیفیت بزرگنمایی می شوند . این مجموعه مناسب برای طراحی ژورنال عکس عروس ، طراحی آلبوم عکس عروس و آلبوم های فشن و اسپرت می باشد.

تعدادی از نمونه های موجود در مجموعه

آلبوم دیجیتال لایه باز عکس

نمونه موجود در مجموعه پک شماره ۶۴

بک گراند آلبوم دیجیتال لایه باز

برای اطلاعات بیشتر مشاهده همه نمونه ها و خرید اینترنتی به فروشگاه سایت پی اس دی ها مراجعه کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.