⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند وایت روم

دانلود رایگان بک گراند وایت روم

گروه گرافیکی نگار بک گراند وایت روم white Room با طرح عمارت ، مناسب برای طراحی عکس عروس، این بک گراند از سایز ۱۶-۲۱ تشکیل شده و دارای کیفیت ۳۰۰DPI می باشد. که بصورت دانلود رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا افرادی که تمایل به طراحی با دکور حالت وایت روم دارند بتوانند از این بک گراند بصورت دانلود رایگان در طراحی خود استفاده کنند. امروزه استفاده از دکور هایی در آتلیه ها رایج شده که بیشتر عناصر آن سفید هستند و حالت گچ بری سفید دارند و اصطلاحا دکور وایت روم گفته می شوند. این دکور ها بسیار هزینه بر هستند و احتیاج به فضای زیادی برای چینش دارند.

با توجه به این که آتلیه ها بعضا از چنین فضایی برخوردار نیستند، ما در این مطلب دکور وایت روم زیبای زیر را به رایگان جهت دانلود گذاشته ایم تا دوستان جهت طراحی عکس در پس زمینه ی عکس عروس و داماد و اسپرت از آن استفاده کنند.

وایت روم عروس

بک گراند عمارت وایت روم

این بک گراند برای طراحی عکس عروس منقش به وایت روم و عمارت بسیار مناسب است که می توانید با تغییرات گرافیکی آ« نسبت به عاشقانه کردن بک گراند اقدام کنید.

برای دانلود بک گراند وایت و عمارت روم به ادامه مطلب بروید

arrow_mini_mini_left.gif دانلود بک گراند وایت روم با لینک مستقیم

arrow_mini_mini_left.gif دانلود بک گراند وایت روم با لینک کمکی

 

مشخصات و اطلاعات فایل

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.