⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور

دانلود رایگان وکتور حیوانات اهلی

دانلود رایگان وکتور حیوانات اهلی برای استفاده در انواع طراحی های گرافیکی مخصوصا در مورد کارهای آموزشی یا کودکانه در این مطلب جهت دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

وکتور چیست؟ نیاز به توضیح مختصری در مورد فایل های وکتور دیدم که کسانیکه با این دسته از فایلهای برخورد میکنند و آشنایی ندارند بدهم . فایلهای وکتور را با فرمت های AI , EPS , WMF و… خواهید یافت ، این گونه فایلها خصوصا برای کسانیکه کارهای طراحی انجام میدهند باهاش برخورد زیادی داشته اند ، معمولا برای استفاده از این گونه فرمت ها ، شما میتوانید از نرم افزارهای از قبیل Adobe Illustrator , Corel , Photoshop و… استفاده نمایید، البته گاهی اوقات به این دسته از فایلها geometric file اتلاق میشود.
خصوصیاتی که این دسته از فایلها با این فرمت ها دارا هستند را میتوان به چند مورد اشاره نمود :

– زوم بر روی این گونه فایلها بدون افت کیفیت یا باصطلاحی بدون رنجه شدن تصویر – و همچنین بزرگ کردن فایل بدون افت کیفیت – قابلیت تغییر در این گونه فایلها با این فرمت ، یعنی اینکه شما میتوانید مثلا فایلی با فرمت EPS را در داخل برنامه کرل وارد کرده و آنرا تیکه تیکه کنید و تغییراتی از نظر ظاهر به آنها بدهید و شکل و یا …. جدیدی ایجاد نمایید. فایلهای وکتور به تصاویر raster شده نیز تبدیل میگردند ، که گاها bitmap نیز نامیده میشوند. این توضیحات را لازم دیدم تا کسانیکه در این سایت این دسته از فایلهای را برای دانلود مشاهده میکنند ، متوجه باشند که کاربرد این نوع فرمت از فایلها چیست.

دانلود رایگان وکتور جیوانات اهلی

برای دانلود رایگان وکتور حیوانات اهلی به ادامه مطلب بروید

دانلود رایگان وکتور حیوانات اهلی و خانگی از لینک دانلود پایین

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.