⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس, فون كودك

بک گراند کودک لایه باز

  دانلود بک گراند کودک لایه باز ، این پس زمینه با کیفیت کودک و فون کودک که طراحی مناسبی برای عکس فرزند شماست که با طراحی بسیار شیک و استفاده آسان از لایه های موجود در آن به همراه عناصرجذاب و زیبای فانتزی و کودکانه به یکی از زیباترین پس زمینه های باکیفیت کودک تبدیل شده است .

بک گراند کودک لایه باز

این فون کودک ، به صورت چند لایه PSD  و با کیفیت فوق العاده بالا آماده دانلود می باشد. آماده چاپ می باشد. شما می توانید عکس هایی از ژست های متفاوت و زیبای نوزاد و یا کودک را در این قاب زیبا قرار دهید و به راحتی پس از گرفتن عکس آن را در فتوشاپ باز کرده و پس از باز کردن فایل عکس را در زیر لایه ی اصلی بگذارید و سپس ازفایل مورد نظر خروجی بگیرید و بر روی شاسی یا کاغذ چاپ کنید.

برای دانلود رایگان بک گراند کودک لایه باز فون psd به ادامه مطلب بروید

 

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. آتلیه آریا گفت:

        سلام ممنونم ازتون خوبه

      2. raha گفت:

        با عرض سلام و خسته نباشی خدمت شما عزیران
        خواستم ازتون تشکر کنم بابت فون های زیبایی که می ذارین .
        میشه لطف کنید نرم افزارon one بذارین تو سایت(نرم افزار دورگیری مو )این نرم افزار تو یه عکاسی دیدم خیلی جالب و کار باهاش راحت بود. اگه این نرم افزار دارین لطفا بذارین تو سایت برای دانلود .
        ممنون

      Sorry, the comment form is closed at this time.