⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, آلبوم دیجیتال عروس, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس عروس

بک گراند عکس عروسی

بک گراند عکس عروس  لایه باز برای طراحی عکس عروسی باکیفیت بالا اندازه ۳۰×۴۰ سانتیمتر با اشیا پیرامونی و آبجکj دکور لایه باز با نمای داخلی مدرن در این پست جهت خرید دانلودی قرار گرفته است.

در این پک خرید دانلودی ۲ عدد فایل قرار دارد که کیفیت وضوح آنها ۳۰۰ DPI می باشد و شما می توانید متناسب با سلیقه ودتان آن ها را ویرایش و در طراحی آنواع عکس یا آلبوم از عناصر آن استفاده نمایید.

در نمونه های بک گراند عکس عروس زیر آبجکن عروس از بک گراند جدا و دکور آن نیز قابل ویرایش و اصلاح می باشد که شما می توانید متناسب با خلاقیت خودتان آن ها را ویرایش نمایید.

بک گراند عکس عروس

شما بعد از دانلود این فایل های لایه باز بک گراند عکس عروس باید آن را در محیط فتوشاپ ادیت نمایید و عکس سوژه مورد نظرتان را در آن قرار دهید و پس از اتمام طراحی ذخیره و چاپ نمایید.

جمع بندی :

تعداد دو فایل لایه باز با کاربرد بک گراند عکس عروس و داماد با کیفیت بالا ۳۰۰ دی پی آی لایه باز psd در اندازه۳۰×۴۰ سانتیمتر . دقت کنید برای خرید حتما در فرم نام و نام خوادگی خود را دقیق و صحیح وارد نمایید و در نوشتن آدرس ایمیل دقت کنید تا آدرس ایمیل را درست بنویسید، زیرا بعد از خرید بک گراند عکس عروس لینک دانلود آن به ایمیل شما ارسال میشود. پس آدرس ایمیلتان را صحیح بنویسید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.