⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز

تقویم۹۵ دیواری لایه باز کد ۱۸۶۷

تقویم۹۵ دیواری لایه باز و کاملا psd با کیفیت بالا ، مناسب برای طراحی تبلیغاتی و متشکل از ۱۲ ماه روز شمار کاملا دسته بندی شده که برای سال های ماه های خورشیدی. این تقویم از ویژگی ساده و شیک بوه برخوردار است و برای افرادی که بدنبال طرح های ساده پسندی هستن بسیار ایده آل است. این پک تقویم لایه باز از یک کاور و یک برگ تقویم تشکیل شده که شما می توانید از کاور آن برای طرح روکش جلد تقویم نیز استفاده کنید که اتفاقا طرح روی جلد تقویم نیز لایه باز و پی اس دی است.

تقویم95 دیواری لایه باز

طرح روی جلد تقویم لایه باز به شکل زیر می باشد که در وسط آن امکان درج تصویر شما در کادر و فریم های موجود وجود دارد زیرا همانطور که گفته شد این طرح تقویم کامل psd است و در محیط فتوشاپ متناسب با سلیقه شما قابل ویرایش است.

تقویم95 دیواری لایه باز

طرح برگ داخلی این تقویم ۹۵ دیواری لایه باز نیز به شکل زیر است. شما می توانید هر تصویر دلخواهی که دارید را در قسمت فریم عکس قرار دهید.

تقویم95 دیواری لایه باز

طرح روز شمار این تقویم نیز رست مانند خود تقوییم لایه باز است . برای خرید تقویم باید نام و آدرس ایمیل خود را دقیق و صحیح و نشانی ایمیل را بدون(www) درج نمایید. زیرا لینک دانلود به نشانی ایمیل شما ارسال می شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.