⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون نوروز, دانلود فون مدرسه

بک گراند نوروز هفت سین لایه باز

بک گراند نوروز هفت سین لایه باز باکیفیت بسیار بسیار بالا اندازه ۳۰×۵۰ مناسب برای عکس های یادگاری نوروز مدارس و آتلیه ها با بخش های لایه لایه بصورت کاملا psd قابل ویرایش در محیط فتوشاپ دارای رنگ بندی مناسب و جذاب برای طراحی عکس مود نظر شما . این بک گکراند عکس نوروز جدیدترین بک گراند نوروز می باشد که از بین مجموعه بک گراند های عید نوروز و فون هفت سین نوروزی و بک گراند فصل بهار در سایت های موجود می باشد. بک گراند نوروز هفت سین فون هفت سین، بک گراند نوروز فون نوروز سفره هفت سین

همانطور که می دانید، هرساله در ابتدای سال خورشیدی با تحویل سال مردم ایران رسم دارند که سفره ای بندازند که از ۷ سین تشکیل شده باشد و عناصری که در سفره چیده میشود با سین شروع شود. این سفره شامل سیر، سکه ، سرکه، سنبل ، سماق، سیب، سنجد میباشد که در کنار آن آینه و قران نیز در کنار سفره قرار داده میشود.

کیفیت عکس برای چاپ مطلوب می باشد و فرمت این psd سفره هفت سین نیز برای ویرایش در محیط فتوشاپ آماده استفاده می باشد.

فرمت این فایل لایه باز psd و از فرمت های قابل استفاده و طراحی در فتوشاپ است. فون لایه باز هفت سین فایل لایه باز سفره هفت سین فایل لایه باز نوروز فایل پی اس دی هفت سین فون کودک سفره هفت سین بک گراند لایه باز سفره هفت سین بک گراند لایه باز کودک بک گراند لایه باز نوروز بک گراند نوروز در ادامه مطلب سایت پی اس دی ها.

 

بک گراند نوروز هفت سین لایه باز

بک گراند نوروز | فرمت PSd | کیفیت عالی ۳۰× ۵۰ |  حجم فایل ۸۴ MB

بک گراند نوروز هفت سین لایه باز psd

برای خرید دانلودی این بک گراند باید هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید و آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود را صحیح وارد نمایید زیرا لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود و  از خدمات پشتیبانی بهرمند می گردید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.