⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

دانلود جدیدترین بک گراند هفت سین نوروز

دانلود جدیدترین بک گراند هفت سین نوروز بافرمت psd بصورت خرید دانلودی با کد ۱۹۱۳ برای طراحی عکس های نوروزی آتلیه ای و عکس های مدارس،  این بک گراند با کیفیت بسیار بالا و با عناصر قابل تفکیک طراحی شده . در این بک گراند لایه باز، سفره ی هفت سین سفره از بک گراند جدا است تا شما بتوانید عکس سوژه مورد نظرتان را در آن قرار دهید.

همانطور که می دانید، هرساله در ابتدای سال خورشیدی با تحویل سال مردم ایران رسم دارند که سفره ای بندازند که از ۷ سین تشکیل شده باشد و عناصری که در سفره چیده میشود با سین شروع شود. این سفره شامل سیر، سکه ، سرکه، سنبل ، سماق، سیب، سنجد میباشد که در کنار آن آینه و قران نیز در کنار سفره قرار داده میشود.

در این بک گراند نوروز سفره هفت سین، از ظروف هفت سین سنتی استفاده شده و براحتی می توانید عکس کودک خود را در این بک گراند هفت سین قرار دهید. دانلود سفره هفت سین فایل لایه باز سفره هفت سین پی اس دی سفره هفت سین بک گراند لایه باز نوروز بک گراند هفت سین لایه باز پی اس دی در ادامه مطلب سایت پی اس دی ها.

دانلود جدیدترین بک گراند هفت سین نوروز psd

برای خرید دانلودی این بک گراند باید ابتدا هزینه آن را پرداخت کنید و آدرس ایمیل و تلفن همراه خود را بصورت کاملا درج نمایید تا لینک دانلود به ایمیل شما ارسال شود و از خدمات پشتیبانی ما نیز بهرمند گردید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.