⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند و فون نوروز, دانلود فون مدرسه

دانلود سفره هفت سین لایه باز ۱۹۰۸

دانلود سفره هفت سین لایه باز نوروز با فرمت psd به همراه بک گراند عکس لایه باز با قابلیت تغییر عناصر بکگراند و تغییر رنگ آنها مناسب برای طراحی عکس های یادگاری و عکس های مدرسه ( فون نوروز برای بک گراند عکاسی از مدارس ).

همانطور که می دانید، هرساله در ابتدای سال خورشیدی با تحویل سال مردم ایران رسم دارند که سفره ای بندازند که از ۷ سین تشکیل شده باشد و عناصری که در سفره چیده میشود با سین شروع شود. این سفره شامل سیر، سکه ، سرکه، سنبل ، سماق، سیب، سنجد میباشد که در کنار آن آینه و قران نیز در کنار سفره قرار داده میشود.

در این بک گراند نوروز سفره هفت سین، از ظروف هفت سین سنتی استفاده شده و براحتی می توانید عکس کودک خود را در این بک گراند هفت سین قرار دهید. دانلود سفره هفت سین فایل لایه باز سفره هفت سین پی اس دی سفره هفت سین بک گراند لایه باز نوروز بک گراند هفت سین لایه باز پی اس دی در ادامه مطلب سایت پی اس دی ها. در این بک گراند لایه باز سفره هفت سین نوروز لایه ها قابل تفکیک و جدا هستند.

دانلود سفره هفت سین لایه باز

برای خرید  دانلود این محصول { سفره هفت سین لایه باز ۱۹۰۸ } باید ابتدا هزینه آن را پرداخت و شماره تلفن همراه خود را و همچنین آدرس ایمیل خود را صحیح و دقیق وارد نمایید تا در دریافت لینک دانلود موفق و از پشتیبانی های آتی بهرمند گردید. لینک دانلود این سفره هفت سین پس از پرداخت به شما نمایش داده میشود و همچنین به ایمیل شما نیز ارسال می شود. این طراحی توسط گروه گرافیکی نگار آماده شده و برای اولین بار در نت منتشر شده، برای بهره مندی از پشتیبانی کامل پس از خرید و دانلود فایل، لطفا فایل ها را فقط از همین سایت دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.